شناسهٔ خبر: 175238 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از ۱۰۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن گلستان در هفته دولت

راه و شهرسازی گلستان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های رامیان و آزادشهر از افتتاح و بهره برداری از ۱۰۶ واحد نهضت ملی مسکن در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مسعود جعفرزاده، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های رامیان و آزادشهر اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از بزرگترین طرح های دولت در حوزه تامین مسکن است که با هدف فراهم کردن شرایط بهتر برای اقشار کم درآمد آغاز شده است.

وی افزود: در هفته دولت امسال، تعداد زیادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن به بهره برداری خواهد رسید که این اقدام نشان دهنده تلاش های بی وقفه دولت در تحقق وعده ها در زمینه تامین مسکن و ارتقا سطح زندگی مردم است.

جعفرزاده ادامه داد: به مناسبت هفته دولت مجموعاً ۱۰۶ واحد خودمالک و گروه ساخت در قالب نهضت ملی مسکن در آزادشهر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های رامیان و آزادشهر در انتها گفت: تکمیل و اجرای روشنایی پیاده راه خان ببین از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری، واگذاری زمین و آغاز عملیات اجرایی مسجد سایت مسکن مهر دلند، واگذاری زمین و احداث کلانتری و همچنین واگذاری زمین برای احداث مدرسه  در سایت مسکن مهر آزادشهر از دیگر پروژه های این شهرستان در هفته دولت ۱۴۰۳ است.