شناسهٔ خبر: 175474 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان؛

مزار شهدای اهواز غبار روبی و عطر افشانی شد

ببینید | حضور کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا همزمان با آخرین روز از هفته دولت، مزار شهدای اهواز با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان غبار روبی و عطر افشانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، در مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای اهواز استاندار خوزستان، مدیران استانی، مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی و اقشار مختلف مردم با حضور در گلزار شهدای اهواز، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

این مراسم با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از ایثار و فداکاری‌های آنان در دفاع از میهن و انقلاب اسلامی برگزار شد.

در جریان این مراسم، مزار شهدا غبار روبی و عطر افشانی شد تا روحیه ایثارگری و مقاومت در جامعه زنده نگه داشته شود.

مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: همواره خود را مدیون و مرهون خون شهدا می دانیم، تمام تلاش خود را می کنیم تا راه شهیدان ادامه یابد.

وی افزود: یاد و خاطره شهدا را باید زنده نگه داریم و جانفشانی های آنها را به نسل های آینده انتقال دهیم.

بیات منش ادامه داد: هفته دولت زمان خوبی است تا یاد و خاطره شهدای دولت را گرامی بداریم.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان نیز در مراسم بزرگداشت شهیدان محمدعلی رجایی(رئیس جمهور) و حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد باهنر (نخست وزیر) که در یادمان سردار علی هاشمی برگزار شد با بیان اینکه این ۲ شهید حق بزرگی در تعلیم و تربیت کشورمان دارند اظهار کرد: دشمنان نظام این ۲ شخصیت را شهید کردند تا به اهداف شوم خود برسند.

وی با بیان اینکه این ۲ شهید حق بزرگی بر گردن کشور دارند و نسل جدید باید با این ۲ عنصر آشنا شوند ادامه داد: شهید باهنر جزو ارکان نظام بود و در همه مراحل انقلاب در کنار امام راحل و شهید بهشتی تحول بزرگی را برای کشور ایجاد کرد.