شناسهٔ خبر: 175691 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور علامرودشت - احشام

آیین بهره برداری از عملیات بهسازی و ر‌وکش آسفالت محور علامرودشت - احشام هم‌زمان با هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، بهسازی و روکش آسفالت قطعه یک محور علامرودشت - احشام با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال توسط مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، هم‌زمان با هفته دولت و با حضور حسن شیخ نیا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، موسی موسوی نماینده مردم شریف شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و جمعی از مسئولان این شهرستان، بهسازی و روکش آسفالت قطعه یک محور علامرودشت - احشام به بهره برداری رسید.

این پروژه به طول ۳۸ کیلومتر به عنوان یک مسیر حادثه خیز در قالب بهسازی از چندی پیش آغاز و هم اکنون در سه قطعه در حال اجراست، که قطعه اول آن به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال طی مراسمی در هفته دولت به بهره برداری رسید.

قطعه دوم این پروژه از کیلومتر ۱۲/۵ تا ٢٥ این محور را شامل و طول آن ١٢/٥ کیلومتر است که در حال حاضر ابنیه فنی در ۹ کیلومتر از این مسیر انجام و دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی است.

همچنین قطعه‌ی سوم مسیر علامرودشت - احشام نیز مناقصه آن برگزار شده و پیمانکار آن نیز جهت شروع کار در حال تجهیز کارگاه است.