شناسهٔ خبر: 175721 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان اصفهان جهت خدمت‌رسانی به زائرین حرم رضوی

فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با توجه افزایش تقاضا جهت سفر به مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر، از آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان اصفهان جهت خدمت‌رسانی به زائرین حرم رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ فرزاد دادخواه، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۲۳هزار نفر از استان اصفهان در ایام پایانی ماه صفر به مشهد مقدس اعزام شدند. پیش‌بینی می‌کنیم برای سال جاری با توجه به تعطیلات آخر هفته، این آمار به حدود ۲۵هزار نفر افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: به همین منظور هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری در سطح استان انجام شده‌است، صنایع بزرگ استان نیز با توجه به تعطیلات پیش‌ رو آمادگی کامل برای تامین کسری ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر را دارند.

وی همچنین درخصوص پیش‌فروش بلیت در درگاه‌های فروش بلیط بصورت اینترنتی نیز عنوان کرد: این ظرفیت باتوجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در روزهای آتی افزایش می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: کانون‎‌ شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری نیز با توجه به اینکه از روز جاری تا ۴شنبه ناوگان اعزامی به مشهد در سرویس برگشت، بصورت نیمه تکمیل و بعضا خالی از مسافر بر می‌گردند، درخواست افزایش تعرفه ۳۰ درصد را داشتند که در صورت تایید و صدور مجوز تا روز ۱۴شهریور در سرویس اصفهان-مشهد و از روز چهاردهم تا پایان هفته در مسیر مشهد-اصفهان اعمال شود.

دادخواه با اشاره به اعزام کارشناسان اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان به مشهد مقدس، جهت خدمت‌رسانی به زائرین استان در مسیر بازگشت خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای ایمنی محورهای منتهی به مشهد مقدس نیز، اقداماتی صورت گرفته است و استقرار گشت‌های راهداری در این ایام برنامه‌ریزی شده‌است، تا سفر زائرین اصفهانی به حرم رضوی بدون خطر و مشکل انجام شود.