شناسهٔ خبر: 175896 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرایی نصب رایگان آسانسور در مسکن مهر شهرستان جیرفت آغاز شد

جنوب کرمان آسانسور مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی نصب رایگان آسانسور در مسکن های مهر شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، ابراهیم امیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهار کرد: در دولت سیزدهم بحث نصب آسانسور کلیه مسکن های مهر کشور در دستور کار قرار گرفت که راه و شهرسازی جنوب کرمان جزو اولین اداراتی بود که قرارداد نصب آسانسورهای مسکن مهر را در سطح کشور منعقد کرد.

وی افزود: عملیات نصب آسانسور در سایت ۲۴۰ واحدی دقیانوس شروع شده است و آسانسور سایت های ۲ هزار واحدی سابق مسکن مهر در جنوب کرمان به خصوص جیرفت که آسانسور ندارند نیز با هماهنگی انجام شده نصب می شوند.

امیری عنوان کرد: قرارداد نصب ۱۰۰ دستگاه آسانسور در دی ماه سال گذشته منعقد شد و بعد از تامین اعتبار پیمانکار نیز مشخص شده است.

وی ادامه‌داد: امروز کلیه وسایل مربوط به نصب آسانسورها خریداری شده و با رایزنی صورت گرفته ۲۰۰ دستگاه آسانسور بارگذاری شد که هفته آینده عملیات نصب آسانسورهای مسکن های مهر که زیرکار آن ها انجام شده نصب می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: مسکن های مهری که جایگاه و درگاه نصب آسانسور در زمان ساخت در آن ها تعبیه شده ۲۰۰ بلوک است که امیدواریم قبل از ۲۲ بهمن امسال این پروژه به پایان برسد.

امیری همچنین درباره محوطه سازی مسکن های مهر گفت: این پروژه نیز با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان پیمانکار آن مشخص و تامین اعتبار شده است که همزمان با پروژه نصب آسانسورها در دستورکار قرار دارد .