شناسهٔ خبر: 176467 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تخصیص ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل وزارت نفت به اداره کل راه و شهرسازی لارستان

شبانی مدیر کل راه وشهرسازی لارستان براساس مصوبات دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم در مهرماه ۱۴۰۲ به استان فارس از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت مبلغ ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تامین هزینه به عنوان مشارکت در امر تکمیل و احداث برای سه پروژه ملی به اداره کل راه و شهرسازی لارستان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از تخصیص ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع وزارت نفت به این اداره کل خبر داد.

شبانی اظهار کرد: بر اساس مصوبات دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم در مهرماه ۱۴۰۲ به استان فارس از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت مبلغ ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تامین هزینه به عنوان مشارکت در امر تکمیل و احداث برای سه پروژه ملی به اداره کل راه و شهرسازی لارستان اختصاص یافت.

وی افزود: بر این اساس اختصاص ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال برای احداث باند دوم جهرم - لار - بندرعباس در حوزه لارستان، اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی راه اصلی لامرد - خنج، اختصاص هزار میلیارد ریال برای تبدیل ۶۰ کیلومتر محور فرعی لار - لامرد به راه اصلی، از جمله طرح‌هایی است که اعتبارات آن جهت تکمیل به عنوان سهم المشارکه صنعت نفت به اداره کل راه و شهرسازی لارستان تخصیص یافته است.