شناسهٔ خبر: 176599 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته وحدت

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ، با صدور پیامی ولادت با سعادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد در پیامی فرارسیدن هفته وحدت و میلاد باعظمت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) و امام جعفر صادق(علیه السلام) را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

ماه پربرکت ربیع‌الاول یادآور ولادت آخرین فرستاده خدا و پیام آور دوستی و مهربانی است که بی تردید هفته وحدت والاترین نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

هفته وحدت نماد همدلی، اخوت و یکپارچگی ملت اسلامی و تحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر است به برکت میلاد نور، پیام آور توحید، رسول وحدت، حضرت محمّد (صلی الله علیه و آله) بود که با رسالت خویش، شعار برادری و پیمان اخوت را برای جوامع بشری به ارمغان آمد.

از مهم‌ترین آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) لزوم یکپارچگی و وحدت کلمه میان مسلمانان است که توجه به آن موجب شکوفایی و سرافرازی مسلمانان و جهان اسلام خواهد شد و بی شک راه عزت و سعادت مسلمانان در گرو همدلی، داشتن بینش و بصیرت و همچنین شناخت هرچه عمیق تر به معارف دین و سیره نورانی ائمه اطهار (علیهم السلام) است.

اینجانب سالروز ولادت مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم و اعظم حضرت محمد مصطفی(ص)، خلف صالحش امام ‌العارفین صادق آل محمد (ع) و همچنین فرا رسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان بویژه خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان عزت،‌سربلندی و رستگاری امت اسلامی را مسئلت دارم.