شناسهٔ خبر: 17664 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده‌سازی ناوگان راهداری جهت طرح نوروزی ۹۵

راهداری مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از آماده سازی ناوگان راهداری جهت طرح نوروزی ۹۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس گفت: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی کاربران جاده ای در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و رخدادهای جاده ای، سامانه گویا ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها با قابلیت های متنوع اطلاع رسانی آخرین وضعیت ترافیکی و جوی، محدودیت ها و مسدودیت های ترافیکی، ارتباط مستقیم با کاربر، ارسال انتقادات و پیشنهادات بصورت شبانه روزی پاسخگوی هموطنان خواهد بود تا بادریافت اطلاعات ترافیکی شرایط ایمن تری جهت تردد خود اتخاذ نمایند.

اخترشناس افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، این اداره کل تصمیم به نصب شبرنگ شماره ۱۴۱ گویا روی ناوگان راهداری نمودند تا سطح بیشتری از کاربران باسامانه فوق آشنا شده و حداکثر بهره وری از سامانه گویا ۱۴۱ بعمل آید.

وی افزود: کیفیت ارتباطی این سامانه ارتباطی طبق پیگیری های انجام شده به فیبرنوری ارتقاء یافته تا بتوان کارایی و قابلیت های آن را ارتقا نمود.

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: هموطنانی که قصد تردد ازمحورهای استان دارند می توانند آخرین وضعیت ترافیکی و مسیرهای ارتباطی از طریق شماره شبانه روزی ۰۹۱۷۷۷۱۴۴۴۴ و سمانه گویا ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها و یا از طریق پایگاه الکترونیک  ۱۴۱.ir مطلع شوند.

نظر شما