شناسهٔ خبر: 176668 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۳۳۰ کیلومتر خط‌کشی محورهای شهرستان قاینات

خط کشی قاینات.jpg رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان قائنات از اجرای خط‌کشی ۳۳۰ کیلومتر از راه‌های تحت پوشش این اداره به منظور افزایش ایمنی محورها از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، رامین رقابتی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان قائنات گفت: این اداره به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران عملیات خط کشی را در سطح محورهای این شهرستان در دستور کار خود قرار داده به طوری که از ابتدای سال جاری تا کنون خط کشی ۳۳۰ کیلومتر از راه‌های تحت پوشش این اداره اجرایی شد.

وی افزود: افزایش ایمنی تردد، دید کافی در شب، کنترل ترافیک، تسهیل رفت و آمد و کاهش میزان تصادف و سوانح رانندگی از مزایای اجرای طرح خط کشی جاده‌ها است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قاینات ادامه داد: در این راستا به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به‌ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط‌کشی راه‌های ارتباطی تحت پوشش را به صورت ویژه انجام می‌دهند.

رقابتی یادآور شد: حوادث جاده‌ای همواره یکی از دغدغه‌ها در طول راه‌ها بوده که امیدواریم با ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی و پرهیز از عجله، شتاب و سرعت غیرمجاز شاهد کاهش حوادث جاده‌ای باشیم.