شناسهٔ خبر: 176696 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرو بودن شرق سمنان در راستای ساخت منازل مسکونی نیروهای مسلح در کشور بررسی شد

دیدار با فرمانده هان انتظامی در جلسه مشترک اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان و فرماندهان انتظامی شاهرود، پیشرو بودن شرق سمنان در راستای ساخت منازل مسکونی نیروهای مسلح در کشور بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شاهرود)، صبح امروز امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) با علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به همراه نوروز دامغانی رئیس قرارگاه ملی مسکن فرماندهی انتظامی استان سمنان دیدار و در خصوص مباحث تفاهمات بین دو دستگاه گفتگو کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) بیان کرد: در راستای ساخت منازل مسکونی نیروهای مسلح در کشور جزو استان‌های پیشرو هستیم

عمیدی گفت: اداره کل راه و شهرسازی یکی از وسیع‌ترین دستگاه‌های استان است و بر اساس وظایفی که به این اداره کل محول شده است می‌تواند خدمات ارزنده‌ای به مردم شریف استان انجام دهد.

وی از تعامل سازنده پلیس استان با اداره کل راه و شهرسازی در زمینه حراست و نگهبانی از اراضی ملی تشکر کرد و اظهار داشت: تلاش‌های فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزنده و قابل تقدیر است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در این دیدار تصریح کرد: خدماتی که اداره کل راه و شهرسازی ارائه می‌دهد خیلی تأثیرگذار است و می‌تواند در رونق استان نقش بسزایی را ایفا کند.

علیرضا شائینی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت در سازندگی دو هدف مشترک پلیس و اداره راه و شهرسازی است.