شناسهٔ خبر: 176770 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۶ قرارداد تکمیل پروژه‌های راه‌سازی استان اصفهان درحال اجراست

قاری مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در قالب ۶ قرارداد تکمیل پروژه‌های راه‌سازی استان اصفهان، ۵۱.۲ کیلومتر راه در حال اجرا و تکمیل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر ۶ قرارداد برای تکمیل پروژه‌های حوزه راهسازی این اداره‌کل منعقد و پروژه‌ها در دست اجرا قرار دارد.  

وی افزود: مجموع طول  راه‌ها در این قراردادها به میزان ۵۱.۲ کیلومتر است که تکمیل پروژه‌ها در حال اقدام است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد: تکمیل باند دوم کمربندی کمشچه برخوار به طول ۱.۲۰ کیلومتر  و با   ۱۰ ابنیه فنی (کوچکتر از هشت متر دهانه)   و تکمیل کنارگذر خوانسار و کمربندی وانشان به طول هشت کیلومتر و با  ۶ ابنیه فنی (کوچکتر از هشت متر دهانه) و سه ابنیه فنی (بزرگتر و مساوی هشت متر) از جمله این قراردادها است.  

وی ادامه داد: همچنین در خمینی شهر، قرارداد  باقیمانده تکمیل تقاطع غیر همسطح شهرک الکترونیک به طول ۶ کیلومتر و با  پنج ابنیه فنی (کوچکتر از هشت متر دهانه) و چهار ابنیه فنی (بزرگتر و مساوی هشت متر) در دست اقدام قرار دارد.  

قاری‌قرآن به در حال اجرا بودن قرارداد  تکمیل عملیات عمرانی تقاطع محور خوانسارک با کمربندی پیربکران در فلاورجان  به طول ۳ کیلومتر  و با ۳ ابنیه فنی (کوچکتر از هشت متر دهانه) و دو ابنیه فنی (بزرگتر و مساوی هشت متر) اشاره کرد.  

وی به دیگر قراردادهای تکمیل عملیات راهسازی در استان اصفهان اشاره و بیان کرد: این قراردادها شامل باند دوم مبارکه- مجلسی- بروجن به طول ۲۸.۵ کیلومتر و با ۵۲ ابنیه فنی (کوچکتر از هشت متر دهانه) و دو ابنیه فنی (بزرگتر و مساوی هشت متر) همچنین  کمربندی جنوب غرب اصفهان در فلاورجان به طول ۴.۵ کیلومتر  و با ۱۱ ابنیه فنی (کوچکتر از هشت متر دهانه) و چهار ابنیه فنی(بزرگتر و مساوی هشت متر)   است.  

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان، مبلغ قرارداد های درحال اجرای  تکمیل راه در استان اصفهان را بیش از یک هزار و ۸۵ میلیارد ریال بیان کرد.  

گفتنی است: استان اصفهان با  ۱۰۷  هزار کیلومتر مربع وسعت، با ۹ استان  همجوار است و کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور محسوب می شود.