شناسهٔ خبر: 176775 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

۲۱ پروژه احداث راه در استان اصفهان در دست اجرا قرار دارد

بهزاد شاهسوندی / اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با هدف ارتقای سطح کیفی و حذف نقاط حادثه خیز، هم اینک ۲۱ پروژه در حوزه مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در دست احداث و بهسازی است.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان‌؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: این اداره کل با بهره گیری از متخصصان واجد شرایط و دارای صلاحیت پروژه های راه سازی و ایمن سازی را با سرعت و کیفیت مناسب در دست اقدام قرار داده است و هم اینک ۲۱ پروژه در حوزه مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با هدف ارتقای سطح کیفی و حذف نقاط حادثه خیز، در دست احداث و بهسازی است.  

وی افزود: برخی از این قراردادها شامل احداث باند دوم محمدآباد- ابوزیدآباد - کاشان به طول هشت کیلومتر و با ۱۶ ابنیه فنی (کوچکتر از هشت متر دهانه)، باند دوم فخره- کاشان به طول هفت کیلومتر و با ۱۳ ابنیه فنی (کوچکتر از هشت متر دهانه) و کنارگذر کاشان و آران و بیدگل (تقاطع سفیدشهر و نوش آباد) به طول چهار کیلومتر و با  چهار ابنیه فنی (کوچکتر از هشت متر دهانه) و چهار ابنیه فنی ( بزرگتر و مساوی هشت متر) است. 

به گفته معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه، در شهرستان تیران و کرون، قرارداد احداث باند دوم تیران- سامان به طول ۱۵ کیلومتر و ۵۰ متر و با ۲۱ ابنیه فنی (کوچکتر از هشت متر دهانه) و دو ابنیه فنی ( بزرگتر و مساوی هشت متر) در دست اجرا قرار دارد.

وی به قرارداد احداث باند دوم سه راهی مهردشت به حسین آباد در نجف آباد هم اشاره و اضافه کرد: این باند به طول هشت کیلومتر و با یک ابنیه فنی (کوچکتر از هشت متر دهانه) احداث می‌شود. 

شاهسوندی با بیان اینکه مجموع راه‌های استان ۱۲ هزار و ۳۴۶ کیلومتر است، افزود: در حال حاضر طول آزادراه های موجود ۴۸۰ کیلومتر، بزرگراه‌ها ۲ هزار و ۲۶۷ کیلومتر، راه‌های اصلی موجود ۲ هزار و ۶۸۳ کیلومتر، راه‌های فرعی یک هزار و ۱۸۵ کیلومتر و راه‌های روستایی آسفالته بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ کیلومتر است.