شناسهٔ خبر: 176845 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در قالب احداث باند دوم انجام شد؛

اجرای ۳ طرح راه‌سازی با یک‌هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال هزینه در استان اصفهان

محسن قدیری - اصفهان رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳ طرح راهسازی در قالب احداث باند دوم با یک هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال هزینه، در چهار ماهه امسال در استان اصفهان به بهره برداری رسید.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ محسن قدیری رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در چهار ماهه ابتدای سال‌جاری ۳ طرح راهسازی در قالب احداث باند دوم به بهره برداری رسید.

وی افزود: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع یک‌هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.   

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، مجموع طول این راه ها را ۲۱ کیلومتر اعلام کرد و گفت: دیون باقیمانده، ۳۵۰ میلیارد ریال است.   

وی، اجرای لایه روکش آسفالت گرم باند دوم محور کاشان-برزک- ورکان به طول ۱۰ کیلومتر پس از ۶ سال از شروع قرارداد را از جمله این طرح ها بیان کرد.  

به گفته قدیری، اجرای راه‌سازی، ابنیه و روکش آسفالت گرم باند دوم محور اژیه- ورزنه به طول پنج کیلومتر در مدت کمتر از دوسال، دیگر طرح بهره برداری شده امسال در استان اصفهان است.  

وی عنوان کرد: راه‌سازی، ابنیه و روکش آسفالت گرم باند دوم محور اصفهان-چادگان به طول ۶ کیلومتر نیز اجرایی و به بهره برداری رسید.  

گفتنی است طول مجموع راه های استان اصفهان، ۱۲ هزار و ۳۴۶ کیلومتر است.