شناسهٔ خبر: 176902 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خبر داد؛

تخصیص زمین رایگان به خانواده دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال در شهرستان تیران و کرون

کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: زمین رایگان به خانواده دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال در شهرستان تیران و کرون، تخصیص داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ با حضور جمعی از مسئولین شهرستان تیران و کرون، طی مراسمی، قطعه زمین رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال، اعطا شد.  

سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون در این باره اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ثبت نام متقاضیان از طریق سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در قسمت جوانی جمعیت انجام می‌شود.  

وی افزود: براین اساس خانوارهایی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ متولد شده باشد و همچنین خانوارهای دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال در صورت دارا بودن شرایط لازم می‌توانند از طریق این سامانه نسبت به ثبت‌نام‌ اقدام کنند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: در این راستا برای خانواده دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال (۳ فرزند ۳ قلو) در شهرستان تیران و کرون اقدامات لازم جهت تخصیص زمین به عمل آمد.  

وی بیان کرد: پس از ثبت نام این متقاضی در سامانه طرح های حمایتی مسکن و بررسی شرایط، مشمول دریافت زمین شناخته شدند.  

کاشفی عنوان کرد: بر این اساس با رعایت ضابطه قیمتی زمین مورد تخصیص، قطعه زمین دولتی واقع در فاز دوم شهرک بهارستان (تیران) به مادر و پدر این فرزندان تخصیص یافت.