شناسهٔ خبر: 17886 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر انجام شد:

بهره‌برداری از محور چهار خطه رزن- دمق با حضور استاندار همدان

افتتاح همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه چهارخطه رزن- دمق با حضور استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی همدان، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان رزن به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمد رودباری در این پروژه گفت: این پروژه به طول ۱۰/۷ کیلومتر و به عرض ۱۱/۲۰ متر و به ضخامت ۱۰ سانتیمتر در دو لایه آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در ادامه بیان کرد: در این پروژه مقدار ۵۰۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و خاکریزی، دولایه ۳۰ سانتی متر ساب بیس و ۱۵ سانتی متر بیس اجرا شده، همچنین ۴۲ دهنه پل احداث و ۶۰ شاخه گاردریل و ۴۷ عدد نیوجرسی نصب شده است.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۱۲ میلیارد تومان است.

وی در مورد پروژه های دیگر همزمان افتتاح شده در این شهرستان گفت: روکش محور رزن- ماهنیان به طول ۱۸/۲ کیلومتر، به عرض ۱۱ متر در دو لایه جهت تعریض شانه راه به طول ۹ کیلومتر و به عرض ۱/۵ متر از هر طرف به ضخامت ۹ سانتی متر انجام شده است.

رودباری در رابطه با اعتبار این پروژه گفت: برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۴۱۴۱۴ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای پروژه روکش راه روستایی خمیگان- ننج نیز ۳۴۱۹ میلیون ریال هزینه شده، گفت: این پروژه به طول ۳ کیلومتر، به عرض ۵/۵ متر و به ضخامت ۵ سانتی متر انجام شده است.

وی ادامه داد: احداث برج نوری به ارتفاع ۳۶ متر با نصب ۲۴ عدد پروژکتور ۴۰۰ وات بخار سدیم و به اعتبار ۹۷۰ میلیون ریال از دیگر پروژه های افتتاح شده است.

رودباری همچنین یادآور شد: احداث و نصب تابلوی پیام متغییر vms با هزینه ۱۳۰۰ میلیون ریال جهت گزارش آخرین وضعیت راه اعم از کارگاه های جاده ای، انسداد یا باز بودن جاده مخصوصا در فصل سرما و بارندگی پروژه دیگر این شهرستان است.

وی ادامه داد: احداث و نصب دکل مخابراتی خودکار با اعتبار ۳۴۰ میلیون ریال را در این شهرستان داشتیم که این دکل خود ایستا به ارتفاع ۳۰ متر و حدود ۴ تن وزن با کاربری شبکه های مخابراتی اعم از شبکه های کامپیوتری و بی سیم است.

رودباری در پایان گفت: آخرین پروژه احداث پل پیاده روی فلزی فارسجین با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال بوده که به طول ۳۰ متر و به عرض ۲/۵ متر با احداث پایه های بتنی و احداث پایه انجام شده است.

نظر شما