شناسهٔ خبر: 17936 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قدردانی استاندار گیلان از مدیرکل راه وشهرسازی استان

تقدیر در جلسه شورای سرمایه‌گذاری استان با بخش‌خصوصی که در محل سالن جلسات استانداری گیلان برگزار شد از فعالیت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان برای زمینه‌سازی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، دراین نشست که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران استانداری برگزار شد،از خدمات صادقانه شعبانعلی خاوری در راستای آماده‌سازی زمینه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

در این جلسه دکتر نجفی فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی و  دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی کشور را از بهترین ابزارهای پویایی اقتصاد عنوان کرد وگفت: اداره کل راه شهرسازی گیلان ازجمله دستگاه‌هایی است که در به کار‌گیری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با استفاده از روش‌های نوین تامین مالی، دارای عملکرد مناسبی بوده که شایسته تقدیر است.

وی با برشمردن دستاوردهای راهسازی در گیلان گفت: در سالیان اخیر رونق پروژه‌های متعدد راهسازی کاملا محسوس بوده و به طور قطع عملیاتی کردن پروژه‌های راهسازی نیازمند اراده و پشتکار بالایی بوده که مدیر کل راه وشهرسازی استان‌ از این امتیاز برخوردار است.

نظر شما