شناسهٔ خبر: 179396 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی تا پایان سال جاری در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود

مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از افتتاح تعداد ۴ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی تا پایان سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد از افتتاح ۴ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی تا پایان سال جاری در این استان خبر داد و اظهار کرد: این مجمتع ها در محورهای زهک_جزینک ،زابل _نهبندان ، زاهدان_خاش و زاهدان _ زابل مراحل پایانی احداث را سپری می کنند. 

وی گفت: با توجه به وسعت استان و مسافت های طولانی بین شهرستان ها وجود مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی امری ضروری است و ارائه خدمات متمرکز و مناسب، کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، جلوگیری از پراکندگی واحد های خدماتی در طول جاده ها و تمرکز  آنها در یک مکان، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز، کاهش میزان تصادفات جاده ای و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده ها، ایجاد بستر مناسب جهت اشتغالزائی، از جمله اهداف مهم در احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهـی است.  

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۳۵ باب مجتمع خدماتی رفاهی در حوزه‌ تحت پوشش این اداره کل در حال ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای هستند.