شناسهٔ خبر: 18065 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خبر داد

بازگشایی آزاد راه قزوین رشت پس از ۴ ساعت

برف روبی آزاد راه قزوین رشت پس از ۴ ساعت انسداد و با تلاش بدون وقفه عوامل راهداری بازگشایی شده و تردد در آن جریان یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی با اعلام این خبر گفت: آزاد راه قزوین رشت که به علت کولاک شدید و کاهش دید افقی مسدود شده بود پس از ۴ ساعت انسداد بازگشایی شد.

معیری افزود: این مسیر که به خاطر حفظ ایمنی مسافران گرامی در شرایط نامناسب جوی مسدود شده بود، پس از انجام عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی و کاهش شدت کولاک بازگشایی شد.

رییس مرکز مدیریت راه‌ها با تاکید بر این‌که در زمان انسداد این آزادراه، محور قدیم قزوین رشت به عنوان مسیر جایگزین زیر بار ترافیک بود، خاطر نشان کرد: عملیات نمک‌پاشی برای جلوگیری از یخ‌زدگی جاده‌ها در سطح راه‌های مواصلاتی استان به طور پیوسته توسط عوامل راهداری در حال انجام  است.

وی با اشاره به این‌که هم اکنون تمام مسیرهای اصلی و شریانی ارتباطی استان باز است، گفت: تردد در گردنه‌های قسطین لار و بهرام‌آباد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

این مسئول یادآور شد: از هممیهنان عزیز درخواست می‌کنیم با توجه به وضعیت نامناسب جوی تا جای ممکن سفرهای خود را به زمان دیگری موکول کنند و هنگام سفر نیز تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

نظر شما