به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ، محمد تیموری با بررسی وضعیت عملکرد سامانه جامع اطلاعرسانی ۱۴۱ در مهر ماه امسال، از افزایش ۵۱ درصدی تماسها با سامانه ۱۴۱ در مهر ماه ۱۴۰۳ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
وی عنوان کرد: بیشترین سهم تماسهای برقرار شده با سامانه ۱۴۱ به ترتیب برای استانهای مازندران با ۳۸ درصد، تهران با ۳۴ درصد و البرز با ۸ درصد ثبت شده است.
به گفته معاون برنامهریزی سازمان، تماسهای تلفنی بخش پاسخگویی (ستادی و استانی) سامانه ۱۴۱ در مهر ماه امسال جمعأ ۱۱۰ هزار و ۴۷۹ تماس بوده که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن، رشد ۱۶ درصدی را نشان میدهد.
تیموری تأکید کرد: از این مجموع سهم بخش پاسخگویی ستاد به تماسهای این سامانه، با ۵۳ هزار و ۸۷۶ تماس معادل ۴۹ درصد مجموع تماسها بوده و در بخش پاسخگویی استانی با ۵۱ درصد، مجموعأ ۵۶ هزار و ۶۰۳ تماس برقرار بوده است.
وی مجموع بازدید کاربران از وبسایت ۱۴۱ در مهر ماه امسال را ۸۰۷ هزار و ۴۹۹ بازدید با افزایش ۳ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اعلام و خاطرنشان کرد: همچنین در این بازه زمانی، ۱۴۴ هزار و ۷۳۴ بازدید کاربران از اپلیکیشن ۱۴۱ به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن، کاهش ۳۳ درصدی را نشان میدهد.
معاون برنامهریزی سازمان اظهار کرد: همچنین مجموع پیامکهای ارسالی به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ در مهر ماه امسال نیز ۴۰ هزار و ۹۵۳ پیامک بوده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از کاهش ۱۳ درصدی حکایت دارد.