به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، محمد سرگزی معاون حمل و نقل اداره کل با اشاره به لزوم ارتقای کیفیت و بهرهوری ناوگان حملونقل، تصریح کرد: بهمنظور تسهیل فرآیند تأمین ناوگان، نمایندگی جدیدی در سامانه جامع تجارت تعریف شده است که امکان ثبتسفارش برای متقاضیان را فراهم میکند. تمامی کدهای تعرفه مرتبط در این طرح لحاظ شده و اخذ شناسه کالا و تأییدیه خدمات پس از فروش، از الزامات اصلی ثبتسفارش خواهد بود.
سرگزی تأکید کرد: این رویکرد با هدف تسریع در تأمین ناوگان جدید، کاهش هزینههای لجستیکی و ارتقای استانداردهای حملونقل عمومی طراحی شده است. انتظار میرود با اجرای این سیاست، روند نوسازی ناوگان با سرعت و دقت بیشتری دنبال شود.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان از فعالان صنعت حملونقل دعوت کرد تا با مراجعه به سامانه جامع تجارت، از این ظرفیت برای توسعه و تجهیز ناوگان خود بهرهمند شوند و خاطرنشان کرد که مهلت ثبتسفارش از این محل تا پایان سال ۱۴۰۳ تعیین شده است.