به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، داریوش نصر با توصیه بر رعایت انضباط اداری و تسریع در روند پاسخگویی به درخواستهای مردمی، گفت: کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان با تلاشهای شبانهروزی در راستای حفظ حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع حرکت کنند.
وی با بیان اینکه ارتباطات درون سازمانی به منظور پرهیز از اتلاف وقت و تسریع در پیشبرد امورات تسهیل یابد، تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی صحیح و جامع به مراجعان در سرلوحه کار کارکنان قرار گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: تغییر و تحول در ساختار، بکارگیری و تقسیم کار نیروهای انسانی و پرسه پیگیری پروندهها باید از جمله سیاستهای کاری مدیریت املاک و حقوقی باشد.
نصر در این بازدید که مدیر املاک و حقوقی و رئیس اداره روابط عمومی نیز حضور داشتند ضمن گفت و گو با کارکنان حوزه املاک و حقوقی در جریان مسائل و روند رسیدگی به درخواستهای مردمی و پروندههای حقوقی قرار گرفت.
نظر شما