شناسهٔ خبر: 19197 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خانه تکانی در جاده‌های آذربایجان غربی

جاده راهداران در آستانه شروع سفرهای نوروزی با استفاده از امکانات و تجهیزات اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به پاکسازی و نوسازی تابلو، علایم راهنمایی، رانندگی و اخباری در جاده‌های آذربایجان غربی اقدام کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: با توجه به اینکه در آستانه شروع سفرهای نوروزی هستیم، راهداران آذربایجان غربی بی وقفه و به صورت امانی عملیات ساماندهی مبلمان جاده‌ای و پاکسازی و تنظیف تابلو و علایم انتظامی و اخباری را در راه‌های ارتباطی استان انجام می‌دهند.

ارسلان شکری ادامه داد: طرح راهداری نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۶ فروردین ماه سال آینده در جاده‌های استان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی با جدیت در اجرای برنامه‌های طرح راهداری نوروزی پیگیری می‌شود، افزود: گروه‌های راهداری علاوه بر اجرای عملیات راهداری برای استقبال از مسافران نوروزی به صورت متناوب از محورهای ارتباطی بازدید میدانی انجام می‌دهند.

شکری به تجهیز راهدارخانه‌ها برای اسکان ضروری مسافران در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و ادامه داد: مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز در خصوص ارائه اطلاعات وضعیت جاده‌های استان است.

نظر شما