شناسهٔ خبر: 19214 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شیروان در انتظار میهمانان نوروزی

اقدامات راه و شهرسازی شیروان قبل از ایام نوروز در خراسان شمالی

لکه گیری رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان اهم اقدامات راه و شهرسازی این شهرستان خراسان شمالی را پیش از ایام نوروز تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، عبدالرضا زراعتکار، در این باره گفت: در راستای ایجاد بستری مناسب جهت تسهیل در تردد وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات رانندگی همچون سال‌های گذشته برنامه‌ریزی لازم انجام شده تا سفرهای نوروزی خوب و ایمنی را شاهد باشیم.

زراعتکار عنوان کرد: با توجه به این که سالانه هزاران مسافر در نوروز از این مسیر به مشهد مقدس و به زیارت امام هشتم می‌روند، می‌طلبد برای ایمن‌سازی و آراستگی محورها، اقدامات و عملیات راهداری مستمر صورت گیرد.

وی گفت: از جمله این اقدامات ایمن‌سازی که در حال انجام است شانه‌سازی راه‌های اصلی محور شیروان – بجنورد و شیروان- فاروج است.

زراعتکار لکه‌گیری در راه‌های روستایی و بازسازی و شستشو و پاکسازی تابلوهای راهنمایی و رانندگی جاده‌ای را از دیگر اقدامات برشمرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان بر تسطیح و رگلاژ راه روستایی بخش قوشخانه این شهرستان نیز به عنوان یکی دیگر از موارد انجام شده، تاکید کرد.

نظر شما