شناسهٔ خبر: 19264 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

سعید نژاد مطرح کرد:

پیش‌بینی تردد ۱۸ میلیونی مسافرین از طریق دریا/ امکان خریداینترنتی بلیط برای سفرهای دریایی

محمد سعیدنژاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پیش بینی و برنامه ریزی های ما برای مراجعه به ترمینال های مسافران دریایی در سال جاری ١٨ میلیون مسافر است به همین منظور برای ارائه خدمات بهتر و مراجعه کمتر مسافران به ترمینالها مسافری فروش بلیط به صورت اینترنتی در سایت سازمان بنادر و دریانوردی را در دستورکار خود قرار داده ایم .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد سعید نژاد افزود: برای رفاه حال هموطنان که قصد مسافرت دریایی به بنادرو جزایر کشور را دارند فروش بلیط به صورت  اینترنتی در سایت سازمان بنادر و دریانوردی برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود : توصیه ما به همه هموطنان عزیز برای خدمات دهی بهتر و مراجعه کمتر به ترمینالهای مسافری دریایی این است قبل از مراجعه به ترمینالهای مسافری دریایی نسبت به تهیه بلیط خود از طریق شبکه اینترنتی سازمان بنادر و دریانوردی و به زمان حرکت درج شده در بلیط و از طریق ترمینالهای مجاز و شناورهای مجاز و مطمئن اقدام نمایند.

 سعید نژاد تصریح کرد: از دیگر خدمات سازمان بنادر و دریانوردی برای اشاعه فرهنگ دریانوردی و مسافرت های دریایی سرویس دهی خطوط جدید برای مقاصد جدید بین جزایر بنادر کشور پیش بینی کرده ایم که هموطنان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان بنادر و دریانوردی مراجعه کنند.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از آنجایی که موضوع ایمنی مهمترین نکته در سفرهای دریایی است سازمان بنادر و دریانوردی برای یک مسافرت ایمن نسبت به تامین و تجهیز ترمینالهای دریایی، آماده سازی تجهیزات شناورها، بازسازی و تعمیرات اساسی شناورها و اختصاص قایقهای جستجو و نجات دریایی برای ارائه خدمات بهتر به صورت شبانه روزی برای مسافران اقدام نموده است.

نظر شما