شناسهٔ خبر: 19278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

با سامانه جامع ۱۴۱ سفرتان را مدیریت کنید

سامانه 141 ‌مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: سامانه جامع ۱۴۱ با ارسال اطلاعات برخط از وضعیت راه‌ها در خدمت مردم است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، با فرا رسیدن ایام نوروز و با انجام سفرهای نوروزی از سراسر کشور به استان اصفهان و به لحاظ موقعیت خاص این استان به جهت قرارگیری در مرکز کشور و همجواری با ۹ استان می‌طلبد تا مسافرین با اطلاع دقیق‌تر از وضعیت راه‌ها به این استان سفر نمایند تا سفری ایمن همراه با بهترین لحظات را برای خود و خانواده رقم بزنند.

فرزاد دادخواه مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی در این رابطه گفت: به منظور مدیریت سفر و داشتن نوروزی شاد با سفری ایمن سامانه جامع ۱۴۱ با ارسال اطلاعات برخط از وضعیت راه‌ها با روش‌های مختلف در خدمت مردم است.

وی در ادامه با معرفی سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ بیان داشت: مخاطبان و کاربران سامانه جامع ۱۴۱ از سراسر کشور با تماس تلفنی با این شماره به بخش گویا وارد شده و می‌توانند آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در سطح جاده‌ها، محدودیت‌های تردد در محورها، مسافت‌های بهینه بین شهری و بهترین و مناسب‌ترین مسیر را انتخاب نمایند. از ویژگی‌های این شماره ارتباط با اپراتورهای مستقر در مرکز مدیریت راه‌های کشور است.

دادخواه با توضیح وب سایت ۱۴۱ نیز گفت: اهم اطلاعاتی که از طریق این سایت با آدرس ۱۴۱.ir در اختیار کاربران قرار می گیرد نمایش ۳ عکس متوالی از تصاویر دوربین‌های نظارتی مربوط به حداکثر ۵ دقیقه قبل، نمایش آخرین وضعیت تردد برگرفته از دستگاه‌های تردد شماری برخط بر روی نقشه شماتیک، ارائه مسیر و مسافت بهینه با امکان انتخاب مسیر پیشنهادی دوم، انتخاب مسیر از شهرهای بین راهی و مشاهده امکانات بین راهی از قبیل راهدارخانه‌ها، پمپ بنزین‌ها، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی است‌.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به نرم افزار کاربردی تلفن همراه ۱۴۱ نیز افزود: نسخه اندروید این نرم افزار با قابلیت‌های ذکر شده از طریق سایت سازمان و فضای مجازی قابل دریافت است.

دادخواه در پایان از مسافرین عازم به اصفهان در ایام نوروز خواست تا ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی با نیروهای مستقر در جاده‌ها از جمله نیروهای راهدار نهایت همکاری را داشته و با تماس از طریق سامانه مذکور سفر خود را مدیریت نمایند.

نظر شما