شناسهٔ خبر: 19301 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

با موافقت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛

ایجاد ظرفیت جدید برای قطارهای نوروزی/ عرضه بلیت‌ قطارهای جدید از ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه

ايستگاه راه‌آهن مسافر شركت رجا با موافقت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، با ایجاد ظرفیت‌های جدید برای سفرهای نوروزی امسال، بلیت‌ها را از صبح سه‌شنبه به متقاضیان سفر در مسیرهای مشهد مقدس و یزد عرضه می‌كند.


به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی و امور بین‌الملل شركت رجا اعلام کرد که ظرفیت‌های جدید از قطارهای تندروی پردیس و واگن صبا ویژه بوده كه عرضه بلیت آنها از سامانه‌های فروش رجا از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود.

علاوه بر قطارهای فوق، ظرفیت ناشی از بلیت‌های استردادی برای ایام نوروز ۱۳۹۵ نیز برای همه مسیرها در زمان یاد شده، از طریق سیستم فروش آنلاین در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد.

هموطنان گرامی متقاضی خرید بلیت قطار علاوه بر تماس با سامانه‌ی ۱۵۳۹ می‌توانند به سایت فروش بلیت اینترنتی این شركت با نشانی www.raja.ir  یا مراكز و نمایندگی‌های فروش بلیت قطار در سراسر كشور مراجعه كرده و از آخرین وضعیت موجودی بلیت‌ها مطلع شوند.

هموطنان گرامی با برنامه‌ریزی مطلوب علاوه بر ظرفیت‌های ایجاد شده جدید، می‌توانند از تخفیف‌های ارائه شده در بلیت برخی از قطارهای این شركت در مسیرهای مختلف به ویژه در هفته دوم تعطیلات نوروزی استفاده كرده و بهره‌مند شوند.

نظر شما