به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه معاونین و روسای ادارات مرتبط، در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و به منظور تعامل بیشتر با مردم و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات، امروز چهارشنبه مورخ ۱۰ اردیبهشت ماه سالجاری با حضور در محل مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) استانداری، از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲ از طریق تلفن ۱۱۱ به مشکلات و سوالات مردمی بهصورت برخط و مستقیم پاسخ داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به همراه جمعی از معاونین و رؤسای ذیربط این اداره کل در محل مرکز سامانه سامد حضور یافت و ۱۴ تماس تلفنی مردم عزیز استان خراسان شمالی در حوزه های مختلف راه و شهرسازی را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.
شایان ذکر است سامانه تلفنی سامد برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راهاندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخشهای مختلف آسانتر شود.