شناسهٔ خبر: 19502 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دوره آموزشی اطفاء حریق ویژه کارکنان حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان برگزار شد

دوره آموزشی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره كل حمل ونقل وپايانه‌های استان همدان گفت: دوره آموزشی اطفاء حریق ویژه متصدیان امر و کارکنان اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل حمل ونقل وپايانه‌های استان همدان محمد سرگزی، با بیان این مطلب گفت: با استقبال همکاران دوره آموزشی اطفاء حریق ویژه کارکنان و متصدیان امر در راستای حفاظت فیزیکی در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان برگزار شد. 

وی افزود: مهم‌ترین شیوه برای پیشگیری حوادث ارائه برنامه‌های آموزشی است و به منظور بالابردن سطح آموزشی کارکنان در مواقع خاص بیشترین نقش را در زمینه مدیریت بحران ایفا می‌کنند , یک دوره آموزشی عملیاتی اطفاء حریق بصورت تئوری و عملی برگزار شد.

وی تصریح کرد: دوره آموزشی اطفاء حریق با هدف ارتقاء سطح آگاهی کارکنان جهت شناسایی انواع حریق، انواع خاموش کننده‌ها و نحوه اطفاء حریق، با استفاده از اساتید مجرب برگزار شد که در این دوره کارکنان ضمن آشنایی با پدیده آتش‌سوزی، راهکارهای مقابله با حریق و اطفای آن رابه صورت تئوری و عملی آموزش دیدند.

وی گفت: علاوه بر کارکنان، نگهبانان و رانندگان اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان نیز در این دوره آموزشی شرکت کردند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره كل حمل و نقل و پايانه‌های استان همدان افزود: همچنین برطبق سنوات گذشته همه ساله پرسنل‌های این اداره کل در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم شیفت‌بندی می‌شوند.

سرگزی گفت: همچنین در راستای رسیدگی به شکایات و مشکلات مسافران نوروزی در ترمینال میزخدمت وجود دارد که علاوه بر صیانت از حقوق شهروندی از راهنمایی رانندگان ناوگان‌های عمومی بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما