به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان زنجان، اصغر اسماعیلی، به همراه معاونان راهداری و حمل و نقل جاده ای با حضور در جمع کارکنان روابط عمومی این اداره کل ضمن تبریک این روز عنوان کرد: با توجه به اینکه روابط عمومی، قلب تپنده هر سازمان و آیینه تمامنمای عملکرد آن در نگاه مردم است، بدون شک موفقیت و اعتماد عمومی در گرو عملکرد صادقانه و ارتباط سازنده است که به همت مدیران و کارشناسان روابط عمومی تحقق مییابد. بنابراین اطلاعرسانی بههنگام، بهجا و به شیوه صحیح میتواند در جلب اعتماد مخاطبان، کاهش بحرانها و ایجاد ارتباط مؤثر تأثیر زیادی داشته باشد.
وی در ادامه همکاری سایر بخش های اداره کل با روابط عمومی را ضروری عنوان کرد و افزود: کار روابط عمومی از سایر بخشها جدا نیست در واقع بخش مهم هر سازمان است که باید با معاونت های مختلف همکاری نزدیک داشته باشد تا پیامها به درستی به مخاطبان منتقل شود.
اسماعیلی به کسب جایگاه بالای روابط عمومی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: تلاش برای ارتقا و حفظ این جایگاه بسیار مهم است که نیاز به تلاش دو چندان دارد.
در این دیدار مسعود خوشکام، مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان نیز داشتن فهم مشترک از رسانه و امور روابط عمومی فی ما بین اعضای دفتر روابط عمومی و معاونتهای این اداره کل را تحسینبرانگیز عنوان کرد و گفت: وقتی همه بخشها با یکدیگر همکاری کنند، تأثیرگذاری به مراتب بیشتر خواهد بود. این همدلی باعث میشود که اهداف سازمانی بهتر و سریعتر به دست آید که در این بین نقش مدیریت هر سازمان بسیار موثر است.