شناسهٔ خبر: 19741 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

گزارش عملکرد ۹ ماه نخست سال ۹۴ شرکت ساخت و زیربناهای حمل‌ونقل؛

احداث و بهسازی ۵۸۴ كيلومتر راه و راه آهن تا پایان آذر ۹۴/ اعتبار هزینه شده ۲۷۳۵۱ ميليارد ریال

سر در ساختمان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور عملكرد زیرساخت‌های تكمیل شده حمل و نقل در ۹ ماهه سال ۱۳۹۴ شامل ۱۰۴ کیلومتر راه‌آهن٬ ۲۸ کیلومتر آزادراه٬ ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه و ۱۸۲ کیلومتر راه اصلی بود که پروژه‌های یادشده با اعتباری بالغ بر ۲۷۳۵۱ ميليارد ریال به اجرا درآمدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ در ۹ ماهه سال ۱۳۹۴ به ميزان ۵۸۴ كيلومتر راه و راه آهن با اعتباري بالغ بر ۲۷۳۵۱ ميليارد ریال احداث و بهسازي شد.

عملكرد زیرساخت‌های تكمیل شده در  ۹ ماهه سال ۱۳۹۴

عنوان

هدف

عملكرد ۹ماهه

درصد تحقق

راه آهن

۲۶۸

۱۰۴

۳۹

آزادراه

۱۱۱

۲۸

۲۵

بزرگراه

۳۸۷

۲۷۰

۷۰

راه اصلی و بهسازی

۴۱۳

۱۸۲

۴۴

جمع

۱۱۷۹

۵۸۴

۵۰

اعتبار منابع عمومی طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای در سال۱۳۹۴

عنوان

اعتبار مصوب

(میلیارد ریال)

درصد اعتبار

مصوب به کل

راه آهن

۱۲.۴۶۴

۴۶

آزادراه

۲.۵۱۰

۹

بزرگراه، راه اصلی و بهسازی

۱۲.۳۷۷

۴۵

جمع

۲۷.۳۵۱

۱۰۰

بررسی افق وضعیت طرح های تملك دارایی سرمایه ای برپایه اعتبار مصوب سال۱۳۹۴

عنوان

طول در دست اجرا

(كیلومتر)

اعتبار مصوب سال  ۱۳۹۴

(میلیارد ریال)

اعتبار مورد نیاز برای تكمیل

(میلیارد ریال)

راه آهن

۱۰۷۰۶

۱۲.۴۶۴

۵۸۲.۳۰۷

آزادراه

۳۵۲۶

۲.۵۱۰

۱۶۰.۲۸۰

بزرگراه، راه اصلی و بهسازی

۱۷۷۰۲

۱۲.۳۷۷

۱۲۳.۱۳۴

جمع

۳۱۹۳۴

۲۷.۳۵۱

۸۶۵.۷۲۱

پیشرفت پروژه های ساخت و توسعه راه آهن در ۹ ماهه سال۱۳۹۴

درصد میزان پیشرفت در ۹    ماهه سال۱۳۹۴

در صد پیشرفت فیزیكی تا پایان ۹ ماهه سال ۱۳۹۴

درصد پیشرفت فیزیكی تا پایان سال ۱۳۹۳

عنوان طرح

شماره طرح

ردیف

۱۲

۷۰

۵۸

راه آهن خواف – هرات

۴۰۷۰۱۰۰۷

۱

۶.۸

۷۰.۳

۶۳.۵

راه آهن غرب كشور
(اراك - ملایر - كنگاور -كرمانشاه )

۴۰۷۰۱۰۱۴

۲

۱.۵

۱۷.۵

۱۶

راه آهن غرب كشور(كرمانشاه-خسروی)

۳.۸۷

۴۸.۸۷

۴۵

احداث محور جدید راه آهن میانه-تبریز

۴۰۷۰۱۰۰۸

۳

۱.۶۹

۶۸.۲

۶۶.۵۱

راه آهن قزوین - رشت – انزلی (قزوین-رشت)

۴۰۷۰۱۰۱۶

۴

۳

۶۷

۶۴

راه آهن مراغه – ارومیه

۴۰۷۰۱۰۱۳

۵

۱۵.۲۲

۳۸.۲۲

۲۳

راه آهن گل گهر- نیریز – شیراز (قطعه۳ و۴) *

۴۰۷۰۱۰۶۰

۶

۴.۳۷

۵.۷۷

۱.۴

اتصال چاربهار به شبكه ریلی (چابهار-ایرانشهر)

۴۰۷۰۱۰۶۹

۷

۲.۸۱

۶.۵

۳.۶۹

راه آهن دورود - خرم آباد*

۴۰۷۰۱۰۷۵

۸

۶.۰۲

۱۳.۶۲

۷.۶

راه آهن اصفهان - داران – ازنا (قطعه ۵) *

۴۰۷۰۱۰۷۸

۹

۱

۳۱

۳۰

راه آهن یزد-اقلید  *

۴۰۷۰۱۰۶۴

۱۰

۱.۷

۴۲.۷

۴۱

راه آهن میانه- اردبیل

۴۰۷۰۱۰۱۷

۱۱

۰.۶۶

۴۶.۵۶

۴۵.۹

راه آهن شیراز-بوشهر-عسلویه (قطعات۱و۲و۱۱و۱۲) *

۴۰۷۰۱۰۵۸

۱۲

۲

۵۲

۵۰

راه آهن تهران- همدان-سنندج

۴۰۷۰۱۰۲۱

۱۳

* درصد پیشرفت مربوط به زیرسازی است

عملکرد ساخت و توسعه خطوط راه آهن کشور

هدف و عملكرد ۹ ماهه احداث راه آهن در سال ۱۳۹۴

ردیف

شماره طرح

عنوان

هدف سال۱۳۹۴

(كیلومتر)

ریلگذاری در سال ۱۳۹۴

۱

۴۰۷۰۱۰۰۷

خواف-هرات(خواف-سنگان)

۶۳

۵۰

۲

۴۰۷۰۱۰۰۸

احداث راه آهن میانه-تبریز

۳۵

-

۳

۴۰۷۰۱۰۱۳

احداث راه آهن مراغه-ارومیه

۲۳

_

۴

۴۰۷۰۱۰۱۴

غرب كشور(ملایر-كرمانشاه )

۵۷

۱۲

۵

۴۰۷۰۱۰۱۶

قزوین – رشت

۳۰

۱۴

۶

۴۰۷۰۱۰۲۱

تهران-همدان-سنندج (تهران-ساوه)

۳۰

۱۴

۷

۴۰۷۰۱۰۶۴

اتصال راه آهن یزد-اقلید به راه آهن اصفهان شیراز

۳۰

۱۴

جمع

۲۶۸

۱۰۴

پروژه احداث راه آهن قزوین رشت-انزلی -آستارا :

احداث قزوین – رشت – انزلی –آستارا به طول ۳۷۱ کیلومتر در سال۱۳۸۱آغاز گردید این طرح شامل سه پروژه قزوین – رشت ، رشت – انزلی و رشت – آستارا است.

در حال حاضر پروژه راه آهن قزوین – رشت به طـول ۱۶۴ كیـلومتر در حـال اجـرا است. با توجه به پیشرفت فیزیكی ۸۹.۷ درصدی زیرسازی پروژه راه آهن قزوین – رشت و برنامه زمانبندی پیش بینی شده قطعات، در صورت تأمین كافی و بموقع اعتبار مورد نیاز، عملیات زیرسازی پروژه تا پایان سال ۱۳۹۴ به اتمام خواهد رسید. همچنین ضمن تكمیل ۳۰ كیلومتر ریل گذاری ابتدای محور مذكوردر خصوص اجرای عملیات روسازی و احداث ساختمان ایستگاهها نیز متناسب با تأمین اعتبار انجام خواهد گردید.

اطلاعات کلی طرح راه آهن قزوین رشت انزلی آستارا

سال شروع طرح

۱۳۸۱

پیش بینی سال خاتمه

پایان سال ۱۳۹۸

اعتبار مصوب سال ۱۳۹۳

۲۳۸۲ میلیارد ریال

اعتبارمصوب سال ۱۳۹۴

۲۸۰۰ میلیارد ریال

اعتبار مورد نیاز جهت اتمام

۳۳۱۵۲ میلیارد ریال

اعتبار هزینه شده

۱۰۳۰۰ میلیارد ریال

طول كل محور (اجرایی)

۳۷۱ كیلومتر

طول بهره برداری تاکنون

۰

طول باقیمانده

۳۷۱ كیلومتر

طول کل تونلهای محور

۲۲۶۱۵ متر

طول تونلهای حفاری شده

۲۰۷۵۵ متر

میزان مطالبات پیمانکاران

۳۱۹ میلیارد ریال

عملیات انجام شده پروژه قزوین -رشت از شهریور ۱۳۹۲ تا پایان آبان ۱۳۹۴:

  • زیرسازی :  ۷.۱۵ درصد پیشرفت زیرسازی
  • روسازی : ۸درصد پیشرفت روسازی
  • ساختمان: ۱۳ درصد پیشرفت ساختمان
  • ایستگاه كوهین ۶۱ درصد پیشرفت
  • ایستگاه لوشان ۲۷ درصد پیشرفت
  • ایستگاه رستم آباد ۳۸ درصد پیشرفت
  • ایستگاه امامزاده هاشم ۳۲ درصد پیشرفت
  • ایستگاه رشت ۹ درصد پیشرفت

پروژه احداث راه آهن خواف – هرات (بخش ایران)

راه آهن خواف- هرات در بخش ایران از كیلومتر ۰۹۲+۲۴ راه آهن سنگان – تربت حیدریه در نزدیكی ایستگاه خواف شروع و در امتداد شمال غربی به جنوب شرقی ادامه می‌یابد و در منطقه نسبتاً كم عارضه و هموار پیش می‌رود. مسیر راه آهن دركیلومتر۲۴۰+۱۲ جاده تایباد – خواف و دركیلومتر ۳۰۰+۲۱ جاده معدن سنگان را بصورت زیرگذر قطع می‌نماید. مسیردركیلومتر۳۸ الی۴۲ از ارتفاعات خواجه انجیر عبور و دركیلومتر ۴۷ الی۵۲ وارد منطقه كم عارضه و نسبتاً هموار می‌گردد. ازكیلومتر ۵۵ در مجاورت نوار مرزی قرارگرفته ودركیلومتر۸۰۰+۷۶ به مرز شمتیغ می‌رسد.

اطلاعات کلی پروژه احداث راه آهن خواف – هرات:

سال شروع طرح

۱۳۸۶

پیش بینی سال خاتمه

۱۳۹۵

اعتبار مصوب سال ۱۳۹۳

۵۰۰میلیارد ریال

اعتبارمصوب سال ۱۳۹۴

 ۵۰۰میلیارد ریال

اعتبار مورد نیاز جهت اتمام

۱۶۷۰میلیارد ریال

اعتبار هزینه شده

میلیارد ریال

طول كل محور

۷۷ كیلومتر

طول بهره برداری تاکنون

_

طول باقیمانده

۷۷كیلومتر

 میزان مطالبات پیمانکاران

 ۸۵میلیارد ریال

پروژه احداث راه آهن تهران-همدان-سنندج

طـرح  راه آهـن تهران  -  همدان  - سنندج  به طول ۴۱۱ كیلومتر (مسیر تهران- همدان به طول ۲۶۰ كیلومتر و مسیر همدان- سنندج به طول۱۵۱ كیلومتر). این طرح در مسیر خود از شهرهای تهران، رباط كریم، ساوه، فامنین، همدان، بهار، قروه و سنندج عبور می‌نماید. همچنین دارای ۱۴ پل خاص به طول ۱۸۱۰ متر است .

اطلاعات کلی پروژه احداث راه آهن تهران-همدان-سنندج:

سال شروع طرح

۱۳۸۰

پیش بینی سال خاتمه

۱۳۹۷

اعتبار مصوب سال ۱۳۹۳

۸۶۰ میلیارد ریال

اعتبارمصوب سال ۱۳۹۴

۱۲۰۶میلیارد ریال

اعتبار مورد نیاز جهت اتمام

۱۰۳۰۰ میلیارد ریال

اعتبار هزینه شده

۳۸۱۶ میلیارد ریال

طول كل محور

۴۱۱ كیلومتر

طول بهره برداری تاکنون

_

طول باقیمانده

۴۱۱ كیلومتر

 میزان مطالبات پیمانکاران

۴۵۱میلیارد ریال

عملیات انجام شده از شهریور ۱۳۹۲ تا پایان آبان ۱۳۹۴:

  • زیرسازی: ۵% زیرسازی تكمیل شده است.
  • روسازی:پیشرفت فیزیكی ۲۰% و ۴۳ كیلومتر ریل گذاری شده است.
  • ساختمان:
  • ایستگاه ساوه ۳۰.۲% پیشرفت فیزیكی داشته است.
  • ایستگاه همدان ۱۸.۱% پیشرفت فیزیكی داشته است.

پروژه احداث راه آهن غرب كشور

مسیر راه‌آهن مورد مطالعه از ایستگاه سمنگان (نزدیك اراك) شروع و ضمن عبور از حوالی شهرهای ملایر، نهاوند، كنگاور، صحنه، كرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، گیلانغرب و قصر شیرین به شهر خسروی واقع در مرز بین ایران و عراق منتهی شده و از آن پس از طریق خانقین، بغداد، موصل، قامشلی، دیرالزور، رقه و حلب به بندر لاذقیه ختم می‌گردد.همچنین در مسیر اراك – كرمانشاه تعداد ۱۳ ایستگاه شامل ایستگاه‌های سمنگان، حك، جلایر، زنگنه، ملایر، كهریز، شادمانه، فیروزآن، زاگرس، گاماسیاب، بیستون، باری كرمانشاه  و مسافری  كرمانشاه جدید در این مسیر درنظر گرفته شده است و در مسیر كرمانشاه خسروی  تعداد ۱۲ ایستگاه شامل ایستگاه پشته كش ، قلعه سردار ، انجیرك، سراب شیان ، اسلام آباد ،چالاوبكر،  كال كش، قدم گاه ، تنگ اسماعیل ، سرپل ذهاب ، گراوه و خسروی است .

اطلاعات کلی پروژه احداث راه آهن غرب كشور:

سال شروع طرح

۱۳۸۰

پیش بینی سال خاتمه

۱۳۹۸

اعتبار مصوب سال ۱۳۹۳

۱۱۳۰ میلیارد ریال

اعتبارمصوب سال ۱۳۹۴

۱۶۸۰ میلیارد ریال

اعتبار مورد نیاز جهت اتمام

۲۶۶۰۰میلیارد ریال

اعتبار هزینه شده

۶۱۹۰ میلیارد ریال

طول كل محور

۶۰۳كیلومتر

طول بهره برداری تاکنون

۹۰

طول باقیمانده

۵۱۳ كیلومتر

میزان مطالبات پیمانکاران

۴۲۴ میلیارد ریال

عملیات انجام شده از شهریور ۱۳۹۲ تا پایان آبان ۱۳۹۴:

  • زیرسازی:  ۹۲ %  زیرسازی تكمیل شده است.
  • روسازی:  پیشرفت فیزیكی ۴۵و ۴۳ كیلومتر ریل گذاری شده است.
  • ساختمان:
  • ایستگاه فیروزان :    ۴۶.۵ % پیشرفت فیزیكی داشته است.
  • ایستگاه  كرمانشاه :  ۲۹.۷ % پیشرفت فیزیكی داشته است.

پروژه احداث راه آهن یزد-اقلید :

طـرح  راه آهـن یزد- اقلید به طول ۲۷۴ كیلومتر، بصورت یك خطه، باسرعت طرحkm/h  ۱۶۰ برای مسافری و km/h ۱۲۰ برای باری طراحی گردیده. این طرح در مسیر خود از شهرهای یزد، مهریز، ابركوه و اقلید، عبور می‌نماید.

همچنین تعداد ۱۱ ایستگاه شامل ۹ ایستگاه درجه ۳، ۱ ایستگاه درجه ۲ و ۱ ایستگاه درجه ۱ در این مسیر در نظر گرفته شده است.

اطلاعات کلی پروژه احداث راه آهن یزد-اقلید :

سال شروع طرح

۱۳۹۰

پیش بینی سال خاتمه

۱۳۹۶

اعتبار مصوب سال ۱۳۹۳

۳۵میلیارد ریال

اعتبارمصوب سال ۱۳۹۴

۱۰۶میلیارد ریال

اعتبار مورد نیاز جهت اتمام

۵۱۴۷میلیارد ریال

اعتبار هزینه شده *

۱۸۰۱میلیارد ریال

طول كل محور

۲۷۴ كیلومتر

طول بهره برداری تاکنون

_

طول باقیمانده

۲۷۴ كیلومتر

میزان مطالبات پیمانکاران

۲۸۲میلیارد ریال

* اعتبار هزینه  شده عمدتا از محل تهاتر بوده است.

عملیات انجام شده از شهریور ۱۳۹۲ تا پایان آبان ۱۳۹۴:

  • زیرسازی: اتمام حدود ۱۶۵ كیلومتر زیرسازی از ۲۷۴ كیلومتر كل محور، اجرای حدود ۶ میلیون متر مكعب عملیات خاكی، ۷۵ هزارمترمكعب بتن (درقالب پل های تیپ و ۳دستگاه پل های بزرگ)، آرماتوربندی به مقدار ۱۰۰۰ تن
  • روسازی: خرید ۱۰هزار تن ریل و اجرای ریلگذاری بطول ۱۵كیلومتر
  • ایستگاه: احداث اسكلت ۲دستگاه ساختمان ایستگاه (رخش و مهریز)

عملکرد ساخت و توسعه خطوط آزادراه‌های کشور

پیشرفت پروژه‌های ساخت و توسعه آزادراه‌ها در ۹ ماهه سال۱۳۹۴

ردیف

شماره طرح

عنوان طرح

درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال۱۳۹۳

درصد پیشرفت فیزیكی تا پایان آذر سال۱۳۹۴

درصد میزان پیشرفت در ۹ ماهه سال۱۳۹۴

۱

۴۰۷۰۲۰۰۲

آزاد راه كنار گذر غربی اصفهان (قطعه سوم)

۸۱

۸۵

۴

۲

۴۰۷۰۲۰۰۷

آزاد راه ساوه – همدان (قطعه دوم)

۹۲

۹۶

۴

۳

۴۰۷۰۲۰۹۸

آزاد راه اصفهان – شیراز (قسمت اول و دوم)

۲۰

۲۴

۴

۴

۴۰۷۰۲۶۱۰

آزاد راه تبریز - شهر جدید سهند

۴۹

۵۰

۱

۵

۴۰۷۰۲۷۸۳

آزاد راه حرم تا حرم (قم-گرمسار)

۸۲

۸۵

۳

۶

۴۰۷۰۲۷۸۴

آزاد راه سلفچگان- اراك- خرم آباد (اراك-خرم آباد)

۷

۱۲

۵

۷

۴۰۷۰۲۷۸۵

آزاد راه تبریز - ارومیه

۳۳

۴۵

۱۲

۸

۴۰۷۰۲۷۸۸

 آزاد راه تهران-كرج( ادامه اتوبان همت)(قطعه۲ و۳)

۲۰

۲۴

۴

هدف و عملكرد ساخت و توسعه آزادراه‌ها در سال ۱۳۹۴

ردیف

شماره طرح

عنوان

   هدف سال۱۳۹۴

(كیلومتر)

عملكرد سال۱۳۹۴

(كیلومتر)

۱

۴۰۷۰۲۰۰۷

آزاد راه ساوه-همدان (عملیات تكمیلی قطعه دوم)

۲۸

۲۸

۲

۴۰۷۰۲۰۰۲

كنارگذر غربی اصفهان (قطعه سوم )

۱۴

-

۳

۴۰۷۰۲۷۸۵

آزادراه تبریز- ارومیه(تكمیل قطعه اول و دوم واحداث قطعه۴)

۶۹

-

جمع

۱۱۱

۲۸

آزادراه ساوه همدان (قطعه دوم) :

  • قطعه اول آزادراه ساوه همدان : به طول ۹۰ کیلومتر (دردست بهره برداری)
  • قطعه دوم آزادراه ساوه همدان : به طول ۸۵ کیلومتر (۵۷ کیلومتر در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسیده است). ۲۸کیلومتر از کیلومتر ۰۰۰+۹۵ الی ۰۰۰+۱۲۳ (قابل بهره برداری است).

اطلاعات کلی (قطعه دوم آزادراه ساوه- همدان):

سال شروع پروژه

۱۳۸۷

پیش بینی سال خاتمه

۱۳۹۴

طول كل محور

۸۵ كیلومتر

طول بهره برداری تاکنون

۵۷ کیلومتر

طول باقیمانده

 ۲۸كیلومتر

اعتبار مصوب سال ۱۳۹۴

(از محل ردیف اعتباری طرح ۴۰۷۰۲۰۰۷)

۱۰۵ میلیارد ریال

اعتبار مورد نیاز جهت اتمام كل طرح

۶۶۲ میلیارد ریال

اعتبار هزینه شده تاكنون

۲۰۹۸میلیارد ریال

هزینه تمام شده قطعه دوم آزادراه ساوه- همدان:

  • هزینه پیمانکاری و تعدیل : ۲۲۶۴ میلیارد ریال                       هزینه های جانبی : ۴۹۶ میلیارد ریال

تامین منابع مالی آزادراه ساوه- همدان(قطعه دوم):

  • جمع كل آورده دولت تا کنون : ۱۲۹۱ میلیارد ریال
  • جمع كل آورده طرف مشاركت بابت سهم الشركه : ۸۷۷  میلیارد ریال
  • جمع کل آورده ها : ۲۱۶۸ میلیارد ریال
  • اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه : ۵۹۲ میلیارد ریال

آزادراه ساوه  - همدان در کریدور بین المللی  حمل و نقل  شرق-غرب  (جاده ابریشم ) و شبکه بزرگراهی آسیایی واقع است . اتصال این آزادراه به شبکه آزادراهی داخل کشور و از آزاد راه تهران – ساوه به راههای بین المللی و  انجام می گیرد.

اهداف مهم پروژه:

انجام عملیات اجرائی آزاد راه ساوه – همدان ( قطعه دوم ) که بخشی از آزاد راه کربلا است و در کریدور غرب کشور واقع است در ادامه آزاد راه ساوه – همدان ( قطعه یک) حدفاصل ۹۰ تا ۱۷۵ روستای دخان تا روستای کوریجان به طول حدود ۸۵ کیلومتر از اوائل سال ۱۳۸۷ آغاز شده است.

با احداث و بهره برداری از این آزادراه وتکمیل قسمت های باقیمانده شبکه ارتباطی مناسبی میان استانهای تهران ، مرکزی با شش استان غربی کشور برقرار و اهداف ذیل محقق می گردد:

  • تسهیل در عبور و مرور مسافران بین تهران و همدان، کاهش ۵۰ کیلومتری این مسیر
  • کاهش حوادث جاده ای به ویژه حد فاصل دخان-تجرک که بر اساس آمار موجود بیشترین حوادث و تلفات  جاده ای را در استان همدان دارا است
  • کاهش زمان سفر حدود ۱ساعت برای سواری
  • صرفه‌جویی در مصرف سوخت
  • کاهش استهلاک وسایل نقلیه

عملکرد ساخت و توسعه خطوط بزرگراه‌های کشور

پیشرفت پروژه های ساخت و توسعه راه ها در ۹ ماهه سال۱۳۹۴

ردیف

شماره طبقه بندی

عنوان

درصد پیشرفت فیزیكی تا پایان سال ۱۳۹۳

در صد پیشرفت فیزیكی تا پایان ۹ ماهه سال ۱۳۹۴

درصد میزان پیشرفت در۹ ماهه سال۱۳۹۴

۱

۴۰۷۰۲۰۱۷

احداث باند دوم بزرگراه میاندوآب – كرمانشاه

۴۹

۵۳

۳

۲

۴۰۷۰۲۰۱۹

احداث راه چابهار - نیك شهر - ایرانشهر

۹۲

۹۵

۳

۳

۴۰۷۰۲۰۲۰

احداث راه های دشت ارژن- كازرون و لار....

۷۵

۸۰

۵

۴

۴۰۷۰۲۰۲۱

احداث راههای زنجان - دانشگاه، تبریز - اهر و جلفا - ایواوغلی

۸۴

۸۷

۳

۵

۴۰۷۰۲۰۲۳

احداث راههای ساوه - سلفچگان، آوه - قم وقم - گرمسار

۸۹

۹۰

۱

۶

۴۰۷۰۲۰۲۵

احداث راههای صالح آباد - ایلام - حمیل

۵۰

۵۶

۶

۷

۴۰۷۰۲۰۲۶

احداث راههای قوچان - امامقلی - باجگیران ،سبزوار - برداسكن ...

۶۲

۶۳

۱

پیشرفت پروژه های ساخت و توسعه راه ها در ۹ ماهه سال۱۳۹۴

ردیف

شماره طبقه بندی

عنوان

درصد پیشرفت فیزیكی تا پایان سال ۱۳۹۳

در صد پیشرفت فیزیكی تا پایان ۹ ماهه سال ۱۳۹۴

درصد میزان پیشرفت در۹ ماهه سال۱۳۹۴

۸

۴۰۷۰۲۰۲۷

احداث راههای مهاجران - توره - بروجرد - خرم آباد  - پل زال ، سه راهی...

۴۸

۵۰

۲

۹

۴۰۷۰۲۰۲۸

احداث راههای شهرضا - بهبهان ، بابا میدان - دشت روم ،لردگان - منج ...

۷۵

۷۸

۳

۱۰

۴۰۷۰۲۰۲۹

احداث راههای میانه - میاندوآب و فیروز آباد - آق كند  و رضوانشهر...

۸۰

۸۵

۵

۱۱

۴۰۷۰۲۰۳۰

احداث راههای همدان - رزن ، همدان - ملایر و همدان - بیجار

۷۴

۷۹

۵

۱۲

۴۰۷۰۲۰۳۱

احداث راههای ساری - كیاسر - سمنان و دامغان - معلمان - جندق ...

۴۵

۴۸

۳

۱۳

۴۰۷۰۲۰۳۲

احداث راههای  یزد - طبس وتفت - ابركوه - سورمق

۸۰

۸۲

۲

۱۴

۴۰۷۰۲۰۳۳

احداث راههای آستارا - رضوانشهر- شفت - سراوان ،امامزاده هاشم ...

۶۲

۶۵

۳

۱۵

۴۰۷۰۲۰۳۶

احداث باند دوم اسدآباد - كنگاور-صحنه -بیستون - كرمانشاه- اسلام آباد ... 

۸۱

۸۵

۴

۱۶

۴۰۷۰۲۰۳۷

احداث باند دوم  شهرضا - سورمق - صفا شهر - سعادت شهر - مرودشت ...

۸۷

۹۰

۳

۱۷

۴۰۷۰۲۰۳۸

احداث باند دوم مردآباد - اشتهارد - بوئین زهرا و ساوه -بوئین زهرا - قزوین

۵۷

۶۴

۷

۱۸

۴۰۷۰۲۰۳۹

احداث باند دوم رودهن - فیروزكوه- قائمشهر

۸۷

۹۰

۳

۱۹

۴۰۷۰۲۰۴۰

اتصال آزادراه كاشان - نطنز به كاشان - بادرود - اردستان كاشان...

۸۶

۸۷

۱

۱۴

۴۰۷۰۲۰۳۳

احداث راههای آستارا - رضوانشهر- شفت - سراوان ،امامزاده هاشم - قزوین ...

۶۲

۶۵

۳

۱۵

۴۰۷۰۲۰۳۶

احداث باند دوم اسدآباد - كنگاور-صحنه -بیستون - كرمانشاه- اسلام آباد ... 

۸۱

۸۵

۴

۱۶

۴۰۷۰۲۰۳۷

احداث باند دوم  شهرضا - سورمق - صفا شهر - سعادت شهر - مرودشت ...

۸۷

۹۰

۳

۱۷

۴۰۷۰۲۰۳۸

احداث باند دوم مردآباد - اشتهارد - بوئین زهرا و ساوه -بوئین زهرا - قزوین

۵۷

۶۴

۷

۱۸

۴۰۷۰۲۰۳۹

احداث باند دوم رودهن - فیروزكوه- قائمشهر

۸۷

۹۰

۳

۱۹

۴۰۷۰۲۰۴۰

اتصال آزادراه كاشان - نطنز به كاشان - بادرود - اردستان نائین -اردكان ...

۸۶

۸۷

۱

۲۰

۴۰۷۰۲۰۴۱

احداث باند دوم انار - سیرجان - بندر عباس

۸۶

۸۹

۳

۲۱

۴۰۷۰۲۰۴۲

احداث بزرگراه انزلی - رشت - لاهیجان - بابلسر - بابل ، آمل - محمود آباد ...

۸۰

۸۵

۵

۲۲

۴۰۷۰۲۰۴۳

احداث بزرگراه بهشهر - گرگان - آزادشهر - بجنورد - شیروان - قوچان

۶۲

۶۵

۳

۲۳

۴۰۷۰۲۰۴۴

احداث بزرگراه كنارگذر غربی تبریز

۸۷

۹۰

۳

۲۴

۴۰۷۰۲۰۴۵

احداث باند دوم داران - درود 

۵۲

۵۳

۱

۲۵

۴۰۷۰۲۰۴۷

بهسازی راه كرج- چالوس و ری- ورامین و واریانت گردنه امامزاده هاشم ...

۳۶

۳۸

۲

۲۶

۴۰۷۰۲۰۴۸

بهسازی راه زاهدان - خاش - ایرانشهر و راسك - سرباز-ایرانشهر - بزمان ...

۸۰

۸۴

۴

پیشرفت پروژه های ساخت و توسعه راه ها در ۹ ماهه سال۱۳۹۴

ردیف

شماره طبقه بندی

عنوان

درصد پیشرفت فیزیكی تا پایان سال ۱۳۹۳

در صد پیشرفت فیزیكی تا پایان ۹ ماهه سال ۱۳۹۴

درصد میزان پیشرفت در۹ ماهه سال۱۳۹۴

۲۷

۴۰۷۰۲۰۴۹

بهسازی راههای بستان آباد - تبریز - مرند - سه راهی ایواوغلی ، میاندوآب ...

۷۳

۷۶

۳

۲۸

۴۰۷۰۲۰۵۰

احداث باند دوم تربت حیدریه - باغچه - نیشابور -سبزوار- شاهرود - دامغان ...

۹۴

۹۵

۱

۲۹

۴۰۷۰۲۰۵۱

احداث باند دوم  راه همدان - سنندج

۷۰

۷۳

۳

۳۰

۴۰۷۰۲۰۵۳

بهسازی راههای سیرجان - بندر عباس ، كشتی سازی- سه راه خمیر...

۸۲

۸۵

۳

۳۱

۴۰۷۰۲۰۵۴

بهسازی راههای فیض آباد - بجستان -  فردوس - دیهوك ،گناباد ...

۴۸

۴۹

۱

۳۲

۴۰۷۰۲۰۷۴

احداث راه اصلی كنارتخته - كازرون و احداث راه نورآباد ممسنی ...

۲۰

۲۲

۲

۳۳

۴۰۷۰۲۰۷۷

احداث بزرگراه شیراز - فسا - داراب - كهگم

۳۸

۴۲

۴

۳۴

۴۰۷۰۲۰۷۸

احداث را ه اصلی سعادت شهر - ارسنجان - خرامه - سروستان - باب انار . . .

۵۸

۶۰

۲

۳۵

۴۰۷۰۲۰۸۳

بزرگراه برازجان -كنارتخته-قائمیه-بابامیدان و شیراز-دشت ارژن-قائمیه

۴۷

۵۳

۶

۳۶

۴۰۷۰۲۱۰۱

احداث بزرگراه آبادان-ماهشهر-هندیجان

۶۶

۶۷

۱

۳۷

۴۰۷۰۲۱۲۶

بهسازی راه هراز

۴۰

۴۳

۳

۳۸

۴۰۷۰۲۱۳۶

احداث راه اصلی دالین-نورآباد

۱۱

۱۵

۴

۳۹

۴۰۷۰۲۱۳۷

احداث راه اصلی قزوین-الموت - تنكابن

۲۸

۳۰

۲

۴۰

۴۰۷۰۲۲۱۵

بهسازی راه مسجدسلیمان-بازفت

۵۷

۵۸

۱

۴۱

۴۰۷۰۲۲۱۸

بهسازی محور دامغان - گلوگاه

۳۸

۴۰

۲

۴۲

۴۰۷۰۲۲۳۴

احداث باند دوم لردگان - بروجن و باند دوم محور پلیس راه شهرکرد ...

۳۶

۳۷

۱

۴۳

۴۰۷۰۲۲۳۶

احداث باند دوم شیراز -فیروزآباد-جم

۲۲

۲۵

۳

۴۴

۴۰۷۰۲۲۴۴

مطالعه و احداث بزرگراه تبریز - اسپیران - آقابابا - خاروانان - مرزنوردوز

۷

۹

۲

۴۵

۴۰۷۰۲۶۰۸

احداث باند دوم فسا - استهبان - قطرویه - سیرجان (با مشاركت وزارت نفت)

۳۷

۳۹

۲

۴۶

۴۰۷۰۲۶۴۱

احداث راه اصلی حمیل - كرمانشاه

۲۲

۲۴

۲

۴۷

۴۰۷۰۲۷۱۳

بهسازی محور ملاسرا - شفت - زنجان

۲

۳

۱

۴۸

۴۰۷۰۲۷۴۱

احداث  باند دوم بابامیدان -گچساران - بهبهان

۱۹

۲۰

۱

۴۹

۴۰۷۰۲۷۴۹

بهسازی راه اصلی تویسركان - كنگاور

۱۲

۱۶

۴

۵۰

۴۰۷۰۲۷۶۳

راه اصلی حد فاصل تقاطع شهرك صنعتی چهاربیشه - امام زاده جعفر (ع)

۸۳

۸۶

۳

۵۱

۴۰۷۰۲۷۸۰

بهسازی محور رامهرمز - میداود - باغملك

۱۸

۲۰

۲

۵۲

۴۰۷۰۲۷۹۲

اجرای راه اصلی محور داراب - ایج - استهبان

۲۸

۳۰

۲

۵۳

۴۰۷۰۲۷۹۸

احداث باند دوم جهرم - لار - بندرعباس

۱۸

۲۰

۲

۵۴

۴۰۷۰۲۸۰۰

چهار خطه كردن محور سه راهی سلطانیه - ابهر و ابهر - تاكستان

۷

۹

۲

۵۵

۴۰۷۰۲۸۰۲

بهسازی محور اراک - فرمهین - خنجین - نهاوند - همدان

۲۰

۲۲

۲

۵۶

۴۰۷۰۲۸۰۳

احداث باند دوم اردبیل - مشكین شهر - اهر

۹

۱۱

۲

هدف و عملكرد ۹ ماهه احداث بزرگراه در سال ۱۳۹۴

ردیف

شماره طرح

عنوان طرح

اهداف سال ۱۳۹۴

 (كیلومتر)

عملكرد ۹ ماهه سال ۱۳۹۴ (كیلومتر)

۱

۴۰۷۰۲۰۱۷

باند دوم میاندوآب - كرمانشاه

۳۸

۳۶

۲

۴۰۷۰۲۰۲۴

باغملك - هفتگل - نمره یك و …..

۱۵

۰

۳

۴۰۷۰۲۰۳۶

باند دوم اسد آباد - كنگاور - صحنه - بیستون و كرمانشاه و……

۵

۰

۴

۴۰۷۰۲۰۳۷

شهرضا-سورمق وصفاشهر-سعادت شهر

۱۰

۶

۵

۴۰۷۰۲۰۳۸

باند دوم مرد آباد - اشتهارد …

۲۲

۳۸

۶

۴۰۷۰۲۰۳۹

باند دوم رودهن - فیروزكوه - قائم شهر

۱۰

۰

۷

۴۰۷۰۲۰۴۰

اتصال آزادراه كاشان - نطنز و اردستان - نایین - اردكان - .. .

۱۳

۱۷

۸

۴۰۷۰۲۰۴۲

بزرگراه انزلی - رشت -لاهیجان - بابلسر- بابل - آمل -….

۲۷

۲۰

۹

۴۰۷۰۲۰۴۳

بزرگراه بهشهر - گرگان - آزادشهر - بجنور د - ….

۳۲

۴۱

۱۰

۴۰۷۰۲۰۴۵

باند دوم داران - درود

۸

۲

۱۲

۴۰۷۰۲۰۴۹

بستان آباد - تبریز - مرند - سه راهی ایواوغلی و ….

۱۵

۱۱

۱۳

۴۰۷۰۲۰۵۰

باند دوم تربت حیدریه - باغچه- نیشابور

۶

۸

۱۴

۴۰۷۰۲۰۵۱

باند دوم همدان - سنندج

۱۳

۶

۱۵

۴۰۷۰۲۰۵۲

بهسازی اهواز - رامهرمز - بهبهان و ماهشهر - هندیجان

۱۸

۲

۱۶

۴۰۷۰۲۰۵۳

سیرجان-بندرعباس-كشتی سازی   شهرضا-سمیرم

۸

۶

۱۷

۴۰۷۰۲۰۵۴

فیض آباد - بجستان و فردوس - دیهوك و گناباد و …

۳۰

۲۶

۱۸

۴۰۷۰۲۰۷۷

احداث بزرگراه شیراز - فسا - داراب - كهگم

۱۵

۰

۱۹

۴۰۷۰۲۰۸۳

برازجان-قائمیه-بابامیدان

۲۲

۴

۲۰

۴۰۷۰۲۱۰۱

آبادان - ماهشهر - هندیجان

۲۰

۲

۲۱

۴۰۷۰۲۲۳۶

شیراز-فیروزآباد-جم

۸

۸

۲۲

۴۰۷۰۲۲۴۴

مطالعه و احداث بزرگراه تبریز - اسپیران - آقابابا - خاروانا ...

۸

۰

۲۳

۴۰۷۰۲۶۰۸

احداث باند دوم بزرگراه فسا - استهبان - قطرویه - سیرجان

۱۵

۲۰

۲۴

۴۰۷۰۲۶۱۰

بزرگراه تبریز - سهند

۴

۰

۲۵

۴۰۷۰۲۶۹۷

مطالعه و احداث چهار خطه ملاثانی - مسجد سلیمان

۵

۰

۲۶

۴۷۰۲۷۴۱

احداث باند دوم بزرگراه بابا میدان - گچساران - بهبهان

۱۰

۳

۲۷

۴۰۷۰۲۷۴۹

بهسازی راه اصلی تویسركان - كنگاور

۳

۴

۲۸

۴۰۷۰۲۷۹۸

احداث باند دوم جهرم - لار - بندرعباس

۳

۵

۲۹

۴۰۷۰۲۸۰۳

احداث باند دوم اردبیل - مشكین شهر - اهر

۴

۳

جمع بزرگراه

۳۸۷

۲۷۰

هدف و عملكرد ۹ ماهه احداث راه اصلی و بهسازی در سال ۱۳۹۴

ردیف

شماره طرح

عنوان طرح

اهداف سال ۱۳۹۴

 (كیلومتر)

عملكرد ۹ ماهه سال ۱۳۹۴ (كیلومتر)

۱

۴۰۷۰۲۰۱۹

چابهار-نیكشهر-ایرانشهر

۰

۳

۲

۴۰۷۰۲۰۲۰

دشت ارژن - كازرون ولار - كهورستان و ….

۲۰

۶

۳

۴۰۷۰۲۰۲۱

زنجان - دانشگاه و تبریز - اهر و …..

۱۰

۰

۴

۴۰۷۰۲۰۲۲

هرسین - نورآبادو شازند - ازنا و …..

۸

۰

۵

۴۰۷۰۲۰۲۳

ساوه - سلفچگان وقم - گرمسار و ….

۷

۷

۶

۴۰۷۰۲۰۲۵

صالح آباد - ایلام حمیل

۱۷

۲۰

۷

۴۰۷۰۲۰۲۶

قوچان - امامقلی - باجگیران سبزوار -برداسكن ….

۲۷

۳

۸

۴۰۷۰۲۰۲۷

مهاجران - توره و كمربندی اراك وخرم آباد - پل زال و…

۱۷

۱۴

۹

۴۰۷۰۲۰۲۸

شهرضا-بهبهان و دشت روم-بابامیدان

۲۲

۲

۱۰

۴۰۷۰۲۰۲۹

میانه - میاندو آب و فیروز آباد - آق  كند …...

۱۷

۲۳

۱۱

۴۰۷۰۲۰۳۰

همدان - رزن و همدان - ملایر و ….

۱۸

۳

۱۲

۴۰۷۰۲۰۳۱

ساری - كیا سر - سمنان و دامغان - معلمان و ….

۲۲

۵

۱۳

۴۰۷۰۲۰۳۲

یزد - طبس و تفت - ابركوه - سورمق

۲۵

۰

۱۴

۴۰۷۰۲۰۳۳

آستارا - رضوانشهر و شفت - سراوان و ….

۳۳

۲۸

۱۵

۴۰۷۰۲۰۴۷

بهسازی كرج -چالوس وری - ورامین و …..

۴

۰

۱۶

۴۰۷۰۲۰۴۸

زاهدان-خاش-ایران شهر

۱۲

۸

۱۷

۴۰۷۰۲۰۶۰

راه اصلی وازك-بلده-گرمابدره

۷

۰

۱۸

۴۰۷۰۲۰۷۴

راه اصلی كنارتخته - كازرون

۱۳

۰

۱۹

۴۰۷۰۲۰۷۸

احداث راه اصلی سعادت شهر

۱۵

۱۰

۲۰

۴۰۷۰۲۱۳۶

دالین-نورآباد

۵

۰

۲۱

۴۰۷۰۲۱۳۷

احداث راه اصلی قزوین - الموت - تنکابن

۰

۱۰

۲۲

۴۰۷۰۲۲۱۵

بهسازی راه مسجد سلیمان - بازفت

۱۵

۵

۲۳

۴۰۷۰۲۲۱۸

بهسازی محور دامغان - گلوگاه

۵

۰

۲۴

۴۰۷۰۲۲۳۴

لردگان - بروجرد - دهاقان

۱۵

۸

۲۵

۴۰۷۰۲۶۴۱

احداث راه اصلی حمیل - كرمانشاه

۱۲

۱۰

۲۶

۴۰۷۰۲۷۱۳

بهسازی محور ملاسرا - شفت - زنجان

۱۳

۰

۲۷

۴۰۷۰۲۷۶۳

تكمیل راه اصلی حد فاصل تقاطع شهرك صنعتی...

۸

۰

۲۸

۴۰۷۰۲۷۶۷

احداث راه پاشنه زاگرس(حسینیه - سردشت - لالی ...

۸

۰

۲۹

۴۰۷۰۲۷۸۰

بهسازی محور رامهرمز - میداوود - باغملك

۱۰

۰

۳۰

۴۰۷۰۲۷۹۲

اجرای راه اصلی محور داراب - ایج - استهبان

۷

۴

۳۱

۴۰۷۰۲۷۹۹

احداث راه اصلی طبس - بشرویه

۸

۰

۳۲

۴۰۷۰۲۸۰۲

بهسازی محور اراك - فرمهین - خنجین - نهاوند - همدان

۱۳

۵

جمع راه اصلی و بهسازی

۴۱۳

۱۸۲

اطلاعات کلی طرح بهسازی احداث باند دوم محور هراز

سال شروع

طول طرح

 (در استان مازندران)

طول بهره­برداری

 شده

قابل بهره­برداری در سال ۱۳۹۴

طول تونل­ها

سال اتمام طرح

۱۳۸۹

۱۰۱  كیلومتر

۲۷  كیلومتر

۱۸   كیلومتر

۱۶۵۰۰ متر

۱۳۹۶

پیشرفت فیزیکی محور هراز (در استان مازندران) حد فاصل آمل تا امازاده هاشم :  ۴۴%

اهم اقدامات عمرانی و اجرایی

قطعه تكمیل محور هراز

پیشرفت: ۳۴%

پیمانكار:  مؤسسه علی بن ابیطالب (ع)- قرارگاه سازندگی خاتم  الانبیاء (ص)

طول محور باقی مانده: ۴۹

عملیات باقی­مانده

اعتبار مورد نياز در سال ۹۴:۸۰۰ ميليارد ريال

مطالبات :۳۷۰ ميليارد ريال

  • حفاری ۵۰۰۰ متر و لاینینگ ۱۲۰۰۰ متر تونل.
  •  احداث ۱۵ دستگاه پل به طول حدود ۱۵۰۰ متر.
  • احداث ۱۳۰۰۰ متر دیوارسازی.
  • عملیات راهسازی به طول ۴۹ كیلومتر.

قطعه پنجاب كهرود

پیشرفت: ۸۲%

پیمانكار:  شركت پاركت

طول محور باقی مانده: ۸.۲ كیلومتر

عملیات باقی­مانده

اعتبار مورد نياز در سال ۱۳۹۴: ۱۲۰ ميليارد ريال

مطالبات : ۱۵ ميليارد ريال

  • دیوار حائل به طول ۸۰۰ متر.
  • لاینینگ تونل و احداث گالری به طول ۱۸۰ متر.
  • تكمیل عملیات راهسازی در طول ۸ كیلومتر.
  • نصب علائم و خط كشی ۳ كیلومتر ابتدایی به منظور بهره‌برداری.

قطعه محدوده پل سیاه بیشه پل بلده

پیشرفت:  ۸۰%

پیمانكار:  شركت سازه كار

طول محور باقی مانده: ۳ كیلومتر

عملیات باقی­مانده

اعتبار مورد نياز در سال ۱۳۹۴:   ۱۸۰ ميليارد ريال

مطالبات : ۴۰ ميليارد ريال

  • تکمیل دیوار وزنی و مسلح  به طول ۲۰۰۰ متر.
  • عملیات راهسازی (عملیات خاكی و روسازی)  به طول  ۳ كیلومتر

قطعه محدوده پل پارك جنگلی پیچ كلرد

پیشرفت: ۵۱%

پیمانكار:  شركت ساری سازه

طول محور:     ۲.۵ كیلومتر

عملیات باقی­مانده

اعتبار مورد نياز در سال ۱۳۹۴:   ۸۰ ميليارد ريال

مطالبات : ۰.۶ ميليارد  ريال

  • تکمیل دیوار وزنی و مسلح  به طول ۷۰۰ متر.
  • تكمیل عملیات راهسازی (عملیات خاكی و روسازی)  به طول  ۲.۵ كیلومتر

قطعه محدوده پارك جنگلی پیچ كلرد

پیشرفت: ۱۲%

پیمانكار:  شركت آورین دژ شمال

طول محور:   ۲ كیلومتر

عملیات باقی­مانده

اعتبار مورد نياز در سال ۱۳۹۴:   ۲۰ ميليارد ريال

مطالبات : ۰.۴ ميليارد  ريال

  • عملیات راهسازی  به طول ۲ كیلومتر.
  • احداث پل ۲۰ متری.
  • تكمیل احداث تمام آبروها.

اطلاعات کلی طرح بهسازی احداث باند دوم رودهن-فیروزكوه-قائم شهر

سال شروع

طول طرح

طول بهره­برداری شده

قابل بهره­برداری در سال۱۳۹۴

طول تونل­ها

سال اتمام طرح

۱۳۷۹

۱۸۷  كیلومتر

۱۷۴  كیلومتر

۹ كیلومتر

۲۳۸۸ متر

۱۳۹۴

پیشرفت فیزیکی حد فاصل گدوک تا قائم­شهر:  ۹۲%

پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی ۱۳ كیلومتر باقی­مانده: ۶۳%

اهم اقدامات عمرانی و اجرایی

قطعه گدوك-پل سفید

پیشرفت: ۹۷%

پیمانكار:  شركت سداد

طول محور باقی مانده: ۰

عملیات باقی­مانده

اعتبار مورد نياز: ۴۷۲ ميليارد ريال

( با لحاظ برآورد پل دوم پل سفيد )

مطالبات :  ۸۰ ميليارد ريال

  •  سه دستگاه دور برگردان  باقی مانده است.
  • شش دستگاه خروجی اضطراری كه چهار دستگاه در محدوده گردنه گدوك .
  • ۱ دستگاه توقفگاه اضطراری  .
  • ۴ دستگاه پاركینگ .
  • آسفالت توپكا به طول ۳ كیلومتر .
  • كارهای تكمیلی مربوط به مسیر از جمله جداكننده میانی ،نصب جداول بتنی، نصب تابلو و علائم و....

قطعه یك پل سفید- قائمشهر

پیشرفت: ۷۱%

پیمانكار:  شركت اویول

طول محور باقی مانده: ۸ كیلومتر

عملیات باقی­مانده

اعتبار مورد نياز: ۹۵۸ميليارد ريال

با لحاظ پيش بيني ۲۵ درصدقرارداد متمم و همچنين هزينه آزادسازي محدوده شهري

مطالبات : ۹۰ ميليارد ريال

  • عملیات اجرایی تعریض و چهارخطه نمودن محور در محدوده شهری بالا زیرآب (۱ كیلومتر) و سرخ كلا (۲ كیلومتر).
  • عملیات خاكی  به حجم ۳۳۵ هزار مترمكعب.
  • دیوار حائل به طول ۱۶۰۰ متر.
  • انجام عملیات اجرایی اعم از خاكی و ابنیه محدوده كیلومتر ۵۰۰+۲۱-۰۰۰+۱۹
  • باقی مانده روسازی مسیر به طول ۸ كیلومتر.
  • آسفالت توپكای كل قطعه به طول ۲۲ كیلومتر .
  • روكش آسفالت محور موجود در محدوده شهری زیرآب به طول ۴ كیلومتر.
  • روكش آسفالت محور موجود در محدوده شهری سرخ كلا به طول ۲ كیلومتر.

قطعه ۲ الف پل سفید - قائمشهر

پیشرفت: ۸۶%

پیمانكار:  شركت رامان

طول محور باقی مانده: ۳ كیلومتر

عملیات باقی­مانده

اعتبار مورد نياز: ۳۸۷ميليارد ريال

مطالبات : ۲۰۰ميليارد ريال

  •  لاینینگ تونل­ شماره ۱ به طول ۱۴۲.۵متر /حفاری ولاینینگ تونل شماره ۳ به طول ۱۴۸ و ۱۸۷.۵ متر / حفاری ولاینینگ بین تونل شماره۳ و ۴ به طول ۳۳ و ۶۷.۵ متر.
  • باقی مانده روسازی مسیر به طول  ۲ کیلومتر.
  • اجرای توپکا به طول ۴.۴كیلومتر.

قطعه ۲- ب پل سفید - قائمشهر

پیشرفت: ۸۶%

پیمانكار:  شركت زیگورات

طول محور باقی مانده: ۲ كیلومتر

عملیات باقی­مانده

اعتبار مورد نياز: ۱۸۳ ميليارد ريال

مطالبات : ۳۰ميليارد ريال

  •  دیوار لپر به طول ۲۰ متر و دیوار شیرگاه به طول ۳۹۰ متر.
  • دیوار شاهپور به طول ۲۳۰ متر.
  • زیرگذرنارنج بن ،ساخت کنارگذر لپر، دیوارهای برگشتی پل شیرگاه.
  • تکمیل آسفالت توپكای كل قطعه به طول ۱۸كیلومتر.

عنوان طرح: احداث بزرگراه انزلی رشت لاهیجان بابلسر بابل آمل محمود آباد و ساری بهشهر

سال شروع

طول طرح

طول بهره­برداری

 شده (استان گیلان)

قابل بهره­برداری در سال ۱۳۹۴

طول تونل­ها

سال اتمام طرح

۱۳۶۱

۵۰۲(استان گیلان ۱۶۵ كیلومتر)

۱۳۵

۹

 

۱۳۹۶

پیشرفت فیزیکی:۸۵%

اهم اقدامات عمرانی و اجرایی

محور رشت رامسر(۱۰۴)

پیشرفت: ۹۰

پیمانكار:  جنرال مكانیك- جاسك - سازه كار گیل پوشش سفیدرود- چولاب توسعه راه های ایران

طول باقی مانده محور: ۱۴

عملیات باقی­مانده

اعتبار مورد نياز: ۱۲۲۵   ميليارد ريال

مطالبات :   ۴۱   ميليارد ريال

  • پروژه كنارگذر لنگرود : به طول ۱۱.۴ كیلومتر دارای پیشرفت فیزیكی ۵۰% است كه با اولویت احداث یك باند در دست اجرا است و اهم فعالیت باقیمانده یك شامل ۳۵۰۰ متر مكعب خاكریزی ، ۵۵۰۰ متر مكعب زیراساس، ۲۵۰۰متر مكعب اساس و۱۳۰۰۰ تن آسفالت میباشد
  •  پروژه تقاطع غیر همسطح گیل : این پروژه به طول یك كیلومتر شامل ۴۵۲ متر پل است كه اخیراً شروع شده و در حال تجهیز كارگاه است . دستگاه حفار در محل استقرار یافته و یك عدد شمع نیز حفاری گردیده است.
  •  پروژه تقاطع رحیم آباد –كلاچای: این پروژه تفویضی است و دارای پیشرفت فیزیكی ۹% است.

محور انزلی رشت(۶۱)

پیشرفت:  ۸۵

پیمانكار:  چولاب - كوهسر

طول باقی مانده محور: ۱۶

عملیات باقی­مانده

اعتبار مورد نياز:۳۶۰۰  ميليارد ريال

مطالبات :     ۸۹      ميليارد ريال

  • قطعه اول كنارگذر انزلی:به طول ۸ كیلومتر با اولویت احداث یك باند با پیشرفت فیزیكی قرارداد ۶۲ در حال اجرا است كه تاكنون حدود ۲۶/۷ كیلومتر زیراساس ،۱۶/۷ كیلومتر اساس و ۱۰/۷ كیلومتر آسفالت بیندر در دو لایه از یك باند تكمیل گردیده است . اولویت اول در احداث این قطعه تكمیل یك باند حد فاصل كیلومتر ۰۰+۰ تا ابتدای پل نهنگ روگاه ( كیلومتر ۱۰۰+۷) است كه در حددو لایه بیندر اتمام یافته است. اعتبار مورد نیاز برای اتمام یك باند و راه انحرافی موقت با احتساب ارزیابی مورد نیاز بالغ بر ۱۲۰ میلیارد است .
  • قطعه دوم كنارگذر بندر انزلی : بطول ۸ كیلومتر با اولویت احداث یك باند با پیشرفت فیزیكی قرارداد ۲۷/۸۰ در حال اجرا است كه تاكنون حدود ۳ كیلومتر سابگرید ، ۴۸/۱ كیلومتر زیراساس و ۴۸/۱ كیلومتر اساس اجرا گردیده است.در اولویت اول احداث یك باند حد فاصل كیلومتر ۱۸۰+۹ تا ۵۰۰+ ۱۴ است .در صورت تامین مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال مابقی یك باند پایان ۱۳۹۵ به بهره برداری می رسد.

نظر شما