به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ در ۹ ماهه سال ۱۳۹۴ به ميزان ۵۸۴ كيلومتر راه و راه آهن با اعتباري بالغ بر ۲۷۳۵۱ ميليارد ریال احداث و بهسازي شد.
عملكرد زیرساختهای تكمیل شده در ۹ ماهه سال ۱۳۹۴
عنوان |
هدف |
عملكرد ۹ماهه |
درصد تحقق |
راه آهن |
۲۶۸ |
۱۰۴ |
۳۹ |
آزادراه |
۱۱۱ |
۲۸ |
۲۵ |
بزرگراه |
۳۸۷ |
۲۷۰ |
۷۰ |
راه اصلی و بهسازی |
۴۱۳ |
۱۸۲ |
۴۴ |
جمع |
۱۱۷۹ |
۵۸۴ |
۵۰ |
اعتبار منابع عمومی طرحهای تملک دارایی سرمایهای در سال۱۳۹۴
عنوان |
اعتبار مصوب (میلیارد ریال) |
درصد اعتبار مصوب به کل |
راه آهن |
۱۲.۴۶۴ |
۴۶ |
آزادراه |
۲.۵۱۰ |
۹ |
بزرگراه، راه اصلی و بهسازی |
۱۲.۳۷۷ |
۴۵ |
جمع |
۲۷.۳۵۱ |
۱۰۰ |
بررسی افق وضعیت طرح های تملك دارایی سرمایه ای برپایه اعتبار مصوب سال۱۳۹۴
عنوان |
طول در دست اجرا (كیلومتر) |
اعتبار مصوب سال ۱۳۹۴ (میلیارد ریال) |
اعتبار مورد نیاز برای تكمیل (میلیارد ریال) |
راه آهن |
۱۰۷۰۶ |
۱۲.۴۶۴ |
۵۸۲.۳۰۷ |
آزادراه |
۳۵۲۶ |
۲.۵۱۰ |
۱۶۰.۲۸۰ |
بزرگراه، راه اصلی و بهسازی |
۱۷۷۰۲ |
۱۲.۳۷۷ |
۱۲۳.۱۳۴ |
جمع |
۳۱۹۳۴ |
۲۷.۳۵۱ |
۸۶۵.۷۲۱ |
پیشرفت پروژه های ساخت و توسعه راه آهن در ۹ ماهه سال۱۳۹۴
درصد میزان پیشرفت در ۹ ماهه سال۱۳۹۴ |
در صد پیشرفت فیزیكی تا پایان ۹ ماهه سال ۱۳۹۴ |
درصد پیشرفت فیزیكی تا پایان سال ۱۳۹۳ |
عنوان طرح |
شماره طرح |
ردیف |
۱۲ |
۷۰ |
۵۸ |
راه آهن خواف – هرات |
۴۰۷۰۱۰۰۷ |
۱ |
۶.۸ |
۷۰.۳ |
۶۳.۵ |
راه آهن غرب كشور |
۴۰۷۰۱۰۱۴ |
۲ |
۱.۵ |
۱۷.۵ |
۱۶ |
راه آهن غرب كشور(كرمانشاه-خسروی) |
||
۳.۸۷ |
۴۸.۸۷ |
۴۵ |
احداث محور جدید راه آهن میانه-تبریز |
۴۰۷۰۱۰۰۸ |
۳ |
۱.۶۹ |
۶۸.۲ |
۶۶.۵۱ |
راه آهن قزوین - رشت – انزلی (قزوین-رشت) |
۴۰۷۰۱۰۱۶ |
۴ |
۳ |
۶۷ |
۶۴ |
راه آهن مراغه – ارومیه |
۴۰۷۰۱۰۱۳ |
۵ |
۱۵.۲۲ |
۳۸.۲۲ |
۲۳ |
راه آهن گل گهر- نیریز – شیراز (قطعه۳ و۴) * |
۴۰۷۰۱۰۶۰ |
۶ |
۴.۳۷ |
۵.۷۷ |
۱.۴ |
اتصال چاربهار به شبكه ریلی (چابهار-ایرانشهر) |
۴۰۷۰۱۰۶۹ |
۷ |
۲.۸۱ |
۶.۵ |
۳.۶۹ |
راه آهن دورود - خرم آباد* |
۴۰۷۰۱۰۷۵ |
۸ |
۶.۰۲ |
۱۳.۶۲ |
۷.۶ |
راه آهن اصفهان - داران – ازنا (قطعه ۵) * |
۴۰۷۰۱۰۷۸ |
۹ |
۱ |
۳۱ |
۳۰ |
راه آهن یزد-اقلید * |
۴۰۷۰۱۰۶۴ |
۱۰ |
۱.۷ |
۴۲.۷ |
۴۱ |
راه آهن میانه- اردبیل |
۴۰۷۰۱۰۱۷ |
۱۱ |
۰.۶۶ |
۴۶.۵۶ |
۴۵.۹ |
راه آهن شیراز-بوشهر-عسلویه (قطعات۱و۲و۱۱و۱۲) * |
۴۰۷۰۱۰۵۸ |
۱۲ |
۲ |
۵۲ |
۵۰ |
راه آهن تهران- همدان-سنندج |
۴۰۷۰۱۰۲۱ |
۱۳ |
* درصد پیشرفت مربوط به زیرسازی است
عملکرد ساخت و توسعه خطوط راه آهن کشور
هدف و عملكرد ۹ ماهه احداث راه آهن در سال ۱۳۹۴
ردیف |
شماره طرح |
عنوان |
هدف سال۱۳۹۴ (كیلومتر) |
ریلگذاری در سال ۱۳۹۴ |
۱ |
۴۰۷۰۱۰۰۷ |
خواف-هرات(خواف-سنگان) |
۶۳ |
۵۰ |
۲ |
۴۰۷۰۱۰۰۸ |
احداث راه آهن میانه-تبریز |
۳۵ |
- |
۳ |
۴۰۷۰۱۰۱۳ |
احداث راه آهن مراغه-ارومیه |
۲۳ |
_ |
۴ |
۴۰۷۰۱۰۱۴ |
غرب كشور(ملایر-كرمانشاه ) |
۵۷ |
۱۲ |
۵ |
۴۰۷۰۱۰۱۶ |
قزوین – رشت |
۳۰ |
۱۴ |
۶ |
۴۰۷۰۱۰۲۱ |
تهران-همدان-سنندج (تهران-ساوه) |
۳۰ |
۱۴ |
۷ |
۴۰۷۰۱۰۶۴ |
اتصال راه آهن یزد-اقلید به راه آهن اصفهان شیراز |
۳۰ |
۱۴ |
جمع |
۲۶۸ |
۱۰۴ |
پروژه احداث راه آهن قزوین – رشت-انزلی -آستارا :
احداث قزوین – رشت – انزلی –آستارا به طول ۳۷۱ کیلومتر در سال۱۳۸۱آغاز گردید این طرح شامل سه پروژه قزوین – رشت ، رشت – انزلی و رشت – آستارا است.
در حال حاضر پروژه راه آهن قزوین – رشت به طـول ۱۶۴ كیـلومتر در حـال اجـرا است. با توجه به پیشرفت فیزیكی ۸۹.۷ درصدی زیرسازی پروژه راه آهن قزوین – رشت و برنامه زمانبندی پیش بینی شده قطعات، در صورت تأمین كافی و بموقع اعتبار مورد نیاز، عملیات زیرسازی پروژه تا پایان سال ۱۳۹۴ به اتمام خواهد رسید. همچنین ضمن تكمیل ۳۰ كیلومتر ریل گذاری ابتدای محور مذكوردر خصوص اجرای عملیات روسازی و احداث ساختمان ایستگاهها نیز متناسب با تأمین اعتبار انجام خواهد گردید.
اطلاعات کلی طرح راه آهن قزوین – رشت – انزلی – آستارا
سال شروع طرح |
۱۳۸۱ |
پیش بینی سال خاتمه |
پایان سال ۱۳۹۸ |
اعتبار مصوب سال ۱۳۹۳ |
۲۳۸۲ میلیارد ریال |
اعتبارمصوب سال ۱۳۹۴ |
۲۸۰۰ میلیارد ریال |
اعتبار مورد نیاز جهت اتمام |
۳۳۱۵۲ میلیارد ریال |
اعتبار هزینه شده |
۱۰۳۰۰ میلیارد ریال |
طول كل محور (اجرایی) |
۳۷۱ كیلومتر |
طول بهره برداری تاکنون |
۰ |
طول باقیمانده |
۳۷۱ كیلومتر |
طول کل تونلهای محور |
۲۲۶۱۵ متر |
طول تونلهای حفاری شده |
۲۰۷۵۵ متر |
میزان مطالبات پیمانکاران |
۳۱۹ میلیارد ریال |
عملیات انجام شده پروژه قزوین -رشت از شهریور ۱۳۹۲ تا پایان آبان ۱۳۹۴:
- زیرسازی : ۷.۱۵ درصد پیشرفت زیرسازی
- روسازی : ۸درصد پیشرفت روسازی
- ساختمان: ۱۳ درصد پیشرفت ساختمان
- ایستگاه كوهین ۶۱ درصد پیشرفت
- ایستگاه لوشان ۲۷ درصد پیشرفت
- ایستگاه رستم آباد ۳۸ درصد پیشرفت
- ایستگاه امامزاده هاشم ۳۲ درصد پیشرفت
- ایستگاه رشت ۹ درصد پیشرفت
پروژه احداث راه آهن خواف – هرات (بخش ایران)
راه آهن خواف- هرات در بخش ایران از كیلومتر ۰۹۲+۲۴ راه آهن سنگان – تربت حیدریه در نزدیكی ایستگاه خواف شروع و در امتداد شمال غربی به جنوب شرقی ادامه مییابد و در منطقه نسبتاً كم عارضه و هموار پیش میرود. مسیر راه آهن دركیلومتر۲۴۰+۱۲ جاده تایباد – خواف و دركیلومتر ۳۰۰+۲۱ جاده معدن سنگان را بصورت زیرگذر قطع مینماید. مسیردركیلومتر۳۸ الی۴۲ از ارتفاعات خواجه انجیر عبور و دركیلومتر ۴۷ الی۵۲ وارد منطقه كم عارضه و نسبتاً هموار میگردد. ازكیلومتر ۵۵ در مجاورت نوار مرزی قرارگرفته ودركیلومتر۸۰۰+۷۶ به مرز شمتیغ میرسد.
اطلاعات کلی پروژه احداث راه آهن خواف – هرات:
سال شروع طرح |
۱۳۸۶ |
پیش بینی سال خاتمه |
۱۳۹۵ |
اعتبار مصوب سال ۱۳۹۳ |
۵۰۰میلیارد ریال |
اعتبارمصوب سال ۱۳۹۴ |
۵۰۰میلیارد ریال |
اعتبار مورد نیاز جهت اتمام |
۱۶۷۰میلیارد ریال |
اعتبار هزینه شده |
میلیارد ریال |
طول كل محور |
۷۷ كیلومتر |
طول بهره برداری تاکنون |
_ |
طول باقیمانده |
۷۷كیلومتر |
میزان مطالبات پیمانکاران |
۸۵میلیارد ریال |
پروژه احداث راه آهن تهران-همدان-سنندج
طـرح راه آهـن تهران - همدان - سنندج به طول ۴۱۱ كیلومتر (مسیر تهران- همدان به طول ۲۶۰ كیلومتر و مسیر همدان- سنندج به طول۱۵۱ كیلومتر). این طرح در مسیر خود از شهرهای تهران، رباط كریم، ساوه، فامنین، همدان، بهار، قروه و سنندج عبور مینماید. همچنین دارای ۱۴ پل خاص به طول ۱۸۱۰ متر است .
اطلاعات کلی پروژه احداث راه آهن تهران-همدان-سنندج:
سال شروع طرح |
۱۳۸۰ |
پیش بینی سال خاتمه |
۱۳۹۷ |
اعتبار مصوب سال ۱۳۹۳ |
۸۶۰ میلیارد ریال |
اعتبارمصوب سال ۱۳۹۴ |
۱۲۰۶میلیارد ریال |
اعتبار مورد نیاز جهت اتمام |
۱۰۳۰۰ میلیارد ریال |
اعتبار هزینه شده |
۳۸۱۶ میلیارد ریال |
طول كل محور |
۴۱۱ كیلومتر |
طول بهره برداری تاکنون |
_ |
طول باقیمانده |
۴۱۱ كیلومتر |
میزان مطالبات پیمانکاران |
۴۵۱میلیارد ریال |
عملیات انجام شده از شهریور ۱۳۹۲ تا پایان آبان ۱۳۹۴:
- زیرسازی: ۵% زیرسازی تكمیل شده است.
- روسازی:پیشرفت فیزیكی ۲۰% و ۴۳ كیلومتر ریل گذاری شده است.
- ساختمان:
- ایستگاه ساوه ۳۰.۲% پیشرفت فیزیكی داشته است.
- ایستگاه همدان ۱۸.۱% پیشرفت فیزیكی داشته است.
پروژه احداث راه آهن غرب – كشور
مسیر راهآهن مورد مطالعه از ایستگاه سمنگان (نزدیك اراك) شروع و ضمن عبور از حوالی شهرهای ملایر، نهاوند، كنگاور، صحنه، كرمانشاه، اسلامآباد غرب، گیلانغرب و قصر شیرین به شهر خسروی واقع در مرز بین ایران و عراق منتهی شده و از آن پس از طریق خانقین، بغداد، موصل، قامشلی، دیرالزور، رقه و حلب به بندر لاذقیه ختم میگردد.همچنین در مسیر اراك – كرمانشاه تعداد ۱۳ ایستگاه شامل ایستگاههای سمنگان، حك، جلایر، زنگنه، ملایر، كهریز، شادمانه، فیروزآن، زاگرس، گاماسیاب، بیستون، باری كرمانشاه و مسافری كرمانشاه جدید در این مسیر درنظر گرفته شده است و در مسیر كرمانشاه خسروی تعداد ۱۲ ایستگاه شامل ایستگاه پشته كش ، قلعه سردار ، انجیرك، سراب شیان ، اسلام آباد ،چالاوبكر، كال كش، قدم گاه ، تنگ اسماعیل ، سرپل ذهاب ، گراوه و خسروی است .
اطلاعات کلی پروژه احداث راه آهن غرب كشور:
سال شروع طرح |
۱۳۸۰ |
پیش بینی سال خاتمه |
۱۳۹۸ |
اعتبار مصوب سال ۱۳۹۳ |
۱۱۳۰ میلیارد ریال |
اعتبارمصوب سال ۱۳۹۴ |
۱۶۸۰ میلیارد ریال |
اعتبار مورد نیاز جهت اتمام |
۲۶۶۰۰میلیارد ریال |
اعتبار هزینه شده |
۶۱۹۰ میلیارد ریال |
طول كل محور |
۶۰۳كیلومتر |
طول بهره برداری تاکنون |
۹۰ |
طول باقیمانده |
۵۱۳ كیلومتر |
میزان مطالبات پیمانکاران |
۴۲۴ میلیارد ریال |
عملیات انجام شده از شهریور ۱۳۹۲ تا پایان آبان ۱۳۹۴:
- زیرسازی: ۹۲ % زیرسازی تكمیل شده است.
- روسازی: پیشرفت فیزیكی ۴۵و ۴۳ كیلومتر ریل گذاری شده است.
- ساختمان:
- ایستگاه فیروزان : ۴۶.۵ % پیشرفت فیزیكی داشته است.
- ایستگاه كرمانشاه : ۲۹.۷ % پیشرفت فیزیكی داشته است.
پروژه احداث راه آهن یزد-اقلید :
طـرح راه آهـن یزد- اقلید به طول ۲۷۴ كیلومتر، بصورت یك خطه، باسرعت طرحkm/h ۱۶۰ برای مسافری و km/h ۱۲۰ برای باری طراحی گردیده. این طرح در مسیر خود از شهرهای یزد، مهریز، ابركوه و اقلید، عبور مینماید.
همچنین تعداد ۱۱ ایستگاه شامل ۹ ایستگاه درجه ۳، ۱ ایستگاه درجه ۲ و ۱ ایستگاه درجه ۱ در این مسیر در نظر گرفته شده است.
اطلاعات کلی پروژه احداث راه آهن یزد-اقلید :
سال شروع طرح |
۱۳۹۰ |
پیش بینی سال خاتمه |
۱۳۹۶ |
اعتبار مصوب سال ۱۳۹۳ |
۳۵میلیارد ریال |
اعتبارمصوب سال ۱۳۹۴ |
۱۰۶میلیارد ریال |
اعتبار مورد نیاز جهت اتمام |
۵۱۴۷میلیارد ریال |
اعتبار هزینه شده * |
۱۸۰۱میلیارد ریال |
طول كل محور |
۲۷۴ كیلومتر |
طول بهره برداری تاکنون |
_ |
طول باقیمانده |
۲۷۴ كیلومتر |
میزان مطالبات پیمانکاران |
۲۸۲میلیارد ریال |
* اعتبار هزینه شده عمدتا از محل تهاتر بوده است.
عملیات انجام شده از شهریور ۱۳۹۲ تا پایان آبان ۱۳۹۴:
- زیرسازی: اتمام حدود ۱۶۵ كیلومتر زیرسازی از ۲۷۴ كیلومتر كل محور، اجرای حدود ۶ میلیون متر مكعب عملیات خاكی، ۷۵ هزارمترمكعب بتن (درقالب پل های تیپ و ۳دستگاه پل های بزرگ)، آرماتوربندی به مقدار ۱۰۰۰ تن
- روسازی: خرید ۱۰هزار تن ریل و اجرای ریلگذاری بطول ۱۵كیلومتر
- ایستگاه: احداث اسكلت ۲دستگاه ساختمان ایستگاه (رخش و مهریز)
عملکرد ساخت و توسعه خطوط آزادراههای کشور
پیشرفت پروژههای ساخت و توسعه آزادراهها در ۹ ماهه سال۱۳۹۴
ردیف |
شماره طرح |
عنوان طرح |
درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال۱۳۹۳ |
درصد پیشرفت فیزیكی تا پایان آذر سال۱۳۹۴ |
درصد میزان پیشرفت در ۹ ماهه سال۱۳۹۴ |
۱ |
۴۰۷۰۲۰۰۲ |
آزاد راه كنار گذر غربی اصفهان (قطعه سوم) |
۸۱ |
۸۵ |
۴ |
۲ |
۴۰۷۰۲۰۰۷ |
آزاد راه ساوه – همدان (قطعه دوم) |
۹۲ |
۹۶ |
۴ |
۳ |
۴۰۷۰۲۰۹۸ |
آزاد راه اصفهان – شیراز (قسمت اول و دوم) |
۲۰ |
۲۴ |
۴ |
۴ |
۴۰۷۰۲۶۱۰ |
آزاد راه تبریز - شهر جدید سهند |
۴۹ |
۵۰ |
۱ |
۵ |
۴۰۷۰۲۷۸۳ |
آزاد راه حرم تا حرم (قم-گرمسار) |
۸۲ |
۸۵ |
۳ |
۶ |
۴۰۷۰۲۷۸۴ |
آزاد راه سلفچگان- اراك- خرم آباد (اراك-خرم آباد) |
۷ |
۱۲ |
۵ |
۷ |
۴۰۷۰۲۷۸۵ |
آزاد راه تبریز - ارومیه |
۳۳ |
۴۵ |
۱۲ |
۸ |
۴۰۷۰۲۷۸۸ |
آزاد راه تهران-كرج( ادامه اتوبان همت)(قطعه۲ و۳) |
۲۰ |
۲۴ |
۴ |
هدف و عملكرد ساخت و توسعه آزادراهها در سال ۱۳۹۴
ردیف |
شماره طرح |
عنوان |
هدف سال۱۳۹۴ (كیلومتر) |
عملكرد سال۱۳۹۴ (كیلومتر) |
۱ |
۴۰۷۰۲۰۰۷ |
آزاد راه ساوه-همدان (عملیات تكمیلی قطعه دوم) |
۲۸ |
۲۸ |
۲ |
۴۰۷۰۲۰۰۲ |
كنارگذر غربی اصفهان (قطعه سوم ) |
۱۴ |
- |
۳ |
۴۰۷۰۲۷۸۵ |
آزادراه تبریز- ارومیه(تكمیل قطعه اول و دوم واحداث قطعه۴) |
۶۹ |
- |
جمع |
۱۱۱ |
۲۸ |
آزادراه ساوه – همدان (قطعه دوم) :
- قطعه اول آزادراه ساوه همدان : به طول ۹۰ کیلومتر (دردست بهره برداری)
- قطعه دوم آزادراه ساوه همدان : به طول ۸۵ کیلومتر (۵۷ کیلومتر در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسیده است). ۲۸کیلومتر از کیلومتر ۰۰۰+۹۵ الی ۰۰۰+۱۲۳ (قابل بهره برداری است).
اطلاعات کلی (قطعه دوم آزادراه ساوه- همدان):
سال شروع پروژه |
۱۳۸۷ |
پیش بینی سال خاتمه |
۱۳۹۴ |
طول كل محور |
۸۵ كیلومتر |
طول بهره برداری تاکنون |
۵۷ کیلومتر |
طول باقیمانده |
۲۸كیلومتر |
اعتبار مصوب سال ۱۳۹۴ (از محل ردیف اعتباری طرح ۴۰۷۰۲۰۰۷) |
۱۰۵ میلیارد ریال |
اعتبار مورد نیاز جهت اتمام كل طرح |
۶۶۲ میلیارد ریال |
اعتبار هزینه شده تاكنون |
۲۰۹۸میلیارد ریال |
هزینه تمام شده قطعه دوم آزادراه ساوه- همدان:
- هزینه پیمانکاری و تعدیل : ۲۲۶۴ میلیارد ریال هزینه های جانبی : ۴۹۶ میلیارد ریال
تامین منابع مالی آزادراه ساوه- همدان(قطعه دوم):
- جمع كل آورده دولت تا کنون : ۱۲۹۱ میلیارد ریال
- جمع كل آورده طرف مشاركت بابت سهم الشركه : ۸۷۷ میلیارد ریال
- جمع کل آورده ها : ۲۱۶۸ میلیارد ریال
- اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه : ۵۹۲ میلیارد ریال
آزادراه ساوه - همدان در کریدور بین المللی حمل و نقل شرق-غرب (جاده ابریشم ) و شبکه بزرگراهی آسیایی واقع است . اتصال این آزادراه به شبکه آزادراهی داخل کشور و از آزاد راه تهران – ساوه به راههای بین المللی و انجام می گیرد.
اهداف مهم پروژه:
انجام عملیات اجرائی آزاد راه ساوه – همدان ( قطعه دوم ) که بخشی از آزاد راه کربلا است و در کریدور غرب کشور واقع است در ادامه آزاد راه ساوه – همدان ( قطعه یک) حدفاصل ۹۰ تا ۱۷۵ روستای دخان تا روستای کوریجان به طول حدود ۸۵ کیلومتر از اوائل سال ۱۳۸۷ آغاز شده است.
با احداث و بهره برداری از این آزادراه وتکمیل قسمت های باقیمانده شبکه ارتباطی مناسبی میان استانهای تهران ، مرکزی با شش استان غربی کشور برقرار و اهداف ذیل محقق می گردد:
- تسهیل در عبور و مرور مسافران بین تهران و همدان، کاهش ۵۰ کیلومتری این مسیر
- کاهش حوادث جاده ای به ویژه حد فاصل دخان-تجرک که بر اساس آمار موجود بیشترین حوادث و تلفات جاده ای را در استان همدان دارا است
- کاهش زمان سفر حدود ۱ساعت برای سواری
- صرفهجویی در مصرف سوخت
- کاهش استهلاک وسایل نقلیه
عملکرد ساخت و توسعه خطوط بزرگراههای کشور
پیشرفت پروژه های ساخت و توسعه راه ها در ۹ ماهه سال۱۳۹۴
ردیف |
شماره طبقه بندی |
عنوان |
درصد پیشرفت فیزیكی تا پایان سال ۱۳۹۳ |
در صد پیشرفت فیزیكی تا پایان ۹ ماهه سال ۱۳۹۴ |
درصد میزان پیشرفت در۹ ماهه سال۱۳۹۴ |
۱ |
۴۰۷۰۲۰۱۷ |
احداث باند دوم بزرگراه میاندوآب – كرمانشاه |
۴۹ |
۵۳ |
۳ |
۲ |
۴۰۷۰۲۰۱۹ |
احداث راه چابهار - نیك شهر - ایرانشهر |
۹۲ |
۹۵ |
۳ |
۳ |
۴۰۷۰۲۰۲۰ |
احداث راه های دشت ارژن- كازرون و لار.... |
۷۵ |
۸۰ |
۵ |
۴ |
۴۰۷۰۲۰۲۱ |
احداث راههای زنجان - دانشگاه، تبریز - اهر و جلفا - ایواوغلی |
۸۴ |
۸۷ |
۳ |
۵ |
۴۰۷۰۲۰۲۳ |
احداث راههای ساوه - سلفچگان، آوه - قم وقم - گرمسار |
۸۹ |
۹۰ |
۱ |
۶ |
۴۰۷۰۲۰۲۵ |
احداث راههای صالح آباد - ایلام - حمیل |
۵۰ |
۵۶ |
۶ |
۷ |
۴۰۷۰۲۰۲۶ |
احداث راههای قوچان - امامقلی - باجگیران ،سبزوار - برداسكن ... |
۶۲ |
۶۳ |
۱ |
پیشرفت پروژه های ساخت و توسعه راه ها در ۹ ماهه سال۱۳۹۴ |
|||||
ردیف |
شماره طبقه بندی |
عنوان |
درصد پیشرفت فیزیكی تا پایان سال ۱۳۹۳ |
در صد پیشرفت فیزیكی تا پایان ۹ ماهه سال ۱۳۹۴ |
درصد میزان پیشرفت در۹ ماهه سال۱۳۹۴ |
۸ |
۴۰۷۰۲۰۲۷ |
احداث راههای مهاجران - توره - بروجرد - خرم آباد - پل زال ، سه راهی... |
۴۸ |
۵۰ |
۲ |
۹ |
۴۰۷۰۲۰۲۸ |
احداث راههای شهرضا - بهبهان ، بابا میدان - دشت روم ،لردگان - منج ... |
۷۵ |
۷۸ |
۳ |
۱۰ |
۴۰۷۰۲۰۲۹ |
احداث راههای میانه - میاندوآب و فیروز آباد - آق كند و رضوانشهر... |
۸۰ |
۸۵ |
۵ |
۱۱ |
۴۰۷۰۲۰۳۰ |
احداث راههای همدان - رزن ، همدان - ملایر و همدان - بیجار |
۷۴ |
۷۹ |
۵ |
۱۲ |
۴۰۷۰۲۰۳۱ |
احداث راههای ساری - كیاسر - سمنان و دامغان - معلمان - جندق ... |
۴۵ |
۴۸ |
۳ |
۱۳ |
۴۰۷۰۲۰۳۲ |
احداث راههای یزد - طبس وتفت - ابركوه - سورمق |
۸۰ |
۸۲ |
۲ |
۱۴ |
۴۰۷۰۲۰۳۳ |
احداث راههای آستارا - رضوانشهر- شفت - سراوان ،امامزاده هاشم ... |
۶۲ |
۶۵ |
۳ |
۱۵ |
۴۰۷۰۲۰۳۶ |
احداث باند دوم اسدآباد - كنگاور-صحنه -بیستون - كرمانشاه- اسلام آباد ... |
۸۱ |
۸۵ |
۴ |
۱۶ |
۴۰۷۰۲۰۳۷ |
احداث باند دوم شهرضا - سورمق - صفا شهر - سعادت شهر - مرودشت ... |
۸۷ |
۹۰ |
۳ |
۱۷ |
۴۰۷۰۲۰۳۸ |
احداث باند دوم مردآباد - اشتهارد - بوئین زهرا و ساوه -بوئین زهرا - قزوین |
۵۷ |
۶۴ |
۷ |
۱۸ |
۴۰۷۰۲۰۳۹ |
احداث باند دوم رودهن - فیروزكوه- قائمشهر |
۸۷ |
۹۰ |
۳ |
۱۹ |
۴۰۷۰۲۰۴۰ |
اتصال آزادراه كاشان - نطنز به كاشان - بادرود - اردستان كاشان... |
۸۶ |
۸۷ |
۱ |
۱۴ |
۴۰۷۰۲۰۳۳ |
احداث راههای آستارا - رضوانشهر- شفت - سراوان ،امامزاده هاشم - قزوین ... |
۶۲ |
۶۵ |
۳ |
۱۵ |
۴۰۷۰۲۰۳۶ |
احداث باند دوم اسدآباد - كنگاور-صحنه -بیستون - كرمانشاه- اسلام آباد ... |
۸۱ |
۸۵ |
۴ |
۱۶ |
۴۰۷۰۲۰۳۷ |
احداث باند دوم شهرضا - سورمق - صفا شهر - سعادت شهر - مرودشت ... |
۸۷ |
۹۰ |
۳ |
۱۷ |
۴۰۷۰۲۰۳۸ |
احداث باند دوم مردآباد - اشتهارد - بوئین زهرا و ساوه -بوئین زهرا - قزوین |
۵۷ |
۶۴ |
۷ |
۱۸ |
۴۰۷۰۲۰۳۹ |
احداث باند دوم رودهن - فیروزكوه- قائمشهر |
۸۷ |
۹۰ |
۳ |
۱۹ |
۴۰۷۰۲۰۴۰ |
اتصال آزادراه كاشان - نطنز به كاشان - بادرود - اردستان نائین -اردكان ... |
۸۶ |
۸۷ |
۱ |
۲۰ |
۴۰۷۰۲۰۴۱ |
احداث باند دوم انار - سیرجان - بندر عباس |
۸۶ |
۸۹ |
۳ |
۲۱ |
۴۰۷۰۲۰۴۲ |
احداث بزرگراه انزلی - رشت - لاهیجان - بابلسر - بابل ، آمل - محمود آباد ... |
۸۰ |
۸۵ |
۵ |
۲۲ |
۴۰۷۰۲۰۴۳ |
احداث بزرگراه بهشهر - گرگان - آزادشهر - بجنورد - شیروان - قوچان |
۶۲ |
۶۵ |
۳ |
۲۳ |
۴۰۷۰۲۰۴۴ |
احداث بزرگراه كنارگذر غربی تبریز |
۸۷ |
۹۰ |
۳ |
۲۴ |
۴۰۷۰۲۰۴۵ |
احداث باند دوم داران - درود |
۵۲ |
۵۳ |
۱ |
۲۵ |
۴۰۷۰۲۰۴۷ |
بهسازی راه كرج- چالوس و ری- ورامین و واریانت گردنه امامزاده هاشم ... |
۳۶ |
۳۸ |
۲ |
۲۶ |
۴۰۷۰۲۰۴۸ |
بهسازی راه زاهدان - خاش - ایرانشهر و راسك - سرباز-ایرانشهر - بزمان ... |
۸۰ |
۸۴ |
۴ |
پیشرفت پروژه های ساخت و توسعه راه ها در ۹ ماهه سال۱۳۹۴ |
|||||
ردیف |
شماره طبقه بندی |
عنوان |
درصد پیشرفت فیزیكی تا پایان سال ۱۳۹۳ |
در صد پیشرفت فیزیكی تا پایان ۹ ماهه سال ۱۳۹۴ |
درصد میزان پیشرفت در۹ ماهه سال۱۳۹۴ |
۲۷ |
۴۰۷۰۲۰۴۹ |
بهسازی راههای بستان آباد - تبریز - مرند - سه راهی ایواوغلی ، میاندوآب ... |
۷۳ |
۷۶ |
۳ |
۲۸ |
۴۰۷۰۲۰۵۰ |
احداث باند دوم تربت حیدریه - باغچه - نیشابور -سبزوار- شاهرود - دامغان ... |
۹۴ |
۹۵ |
۱ |
۲۹ |
۴۰۷۰۲۰۵۱ |
احداث باند دوم راه همدان - سنندج |
۷۰ |
۷۳ |
۳ |
۳۰ |
۴۰۷۰۲۰۵۳ |
بهسازی راههای سیرجان - بندر عباس ، كشتی سازی- سه راه خمیر... |
۸۲ |
۸۵ |
۳ |
۳۱ |
۴۰۷۰۲۰۵۴ |
بهسازی راههای فیض آباد - بجستان - فردوس - دیهوك ،گناباد ... |
۴۸ |
۴۹ |
۱ |
۳۲ |
۴۰۷۰۲۰۷۴ |
احداث راه اصلی كنارتخته - كازرون و احداث راه نورآباد ممسنی ... |
۲۰ |
۲۲ |
۲ |
۳۳ |
۴۰۷۰۲۰۷۷ |
احداث بزرگراه شیراز - فسا - داراب - كهگم |
۳۸ |
۴۲ |
۴ |
۳۴ |
۴۰۷۰۲۰۷۸ |
احداث را ه اصلی سعادت شهر - ارسنجان - خرامه - سروستان - باب انار . . . |
۵۸ |
۶۰ |
۲ |
۳۵ |
۴۰۷۰۲۰۸۳ |
بزرگراه برازجان -كنارتخته-قائمیه-بابامیدان و شیراز-دشت ارژن-قائمیه |
۴۷ |
۵۳ |
۶ |
۳۶ |
۴۰۷۰۲۱۰۱ |
احداث بزرگراه آبادان-ماهشهر-هندیجان |
۶۶ |
۶۷ |
۱ |
۳۷ |
۴۰۷۰۲۱۲۶ |
بهسازی راه هراز |
۴۰ |
۴۳ |
۳ |
۳۸ |
۴۰۷۰۲۱۳۶ |
احداث راه اصلی دالین-نورآباد |
۱۱ |
۱۵ |
۴ |
۳۹ |
۴۰۷۰۲۱۳۷ |
احداث راه اصلی قزوین-الموت - تنكابن |
۲۸ |
۳۰ |
۲ |
۴۰ |
۴۰۷۰۲۲۱۵ |
بهسازی راه مسجدسلیمان-بازفت |
۵۷ |
۵۸ |
۱ |
۴۱ |
۴۰۷۰۲۲۱۸ |
بهسازی محور دامغان - گلوگاه |
۳۸ |
۴۰ |
۲ |
۴۲ |
۴۰۷۰۲۲۳۴ |
احداث باند دوم لردگان - بروجن و باند دوم محور پلیس راه شهرکرد ... |
۳۶ |
۳۷ |
۱ |
۴۳ |
۴۰۷۰۲۲۳۶ |
احداث باند دوم شیراز -فیروزآباد-جم |
۲۲ |
۲۵ |
۳ |
۴۴ |
۴۰۷۰۲۲۴۴ |
مطالعه و احداث بزرگراه تبریز - اسپیران - آقابابا - خاروانان - مرزنوردوز |
۷ |
۹ |
۲ |
۴۵ |
۴۰۷۰۲۶۰۸ |
احداث باند دوم فسا - استهبان - قطرویه - سیرجان (با مشاركت وزارت نفت) |
۳۷ |
۳۹ |
۲ |
۴۶ |
۴۰۷۰۲۶۴۱ |
احداث راه اصلی حمیل - كرمانشاه |
۲۲ |
۲۴ |
۲ |
۴۷ |
۴۰۷۰۲۷۱۳ |
بهسازی محور ملاسرا - شفت - زنجان |
۲ |
۳ |
۱ |
۴۸ |
۴۰۷۰۲۷۴۱ |
احداث باند دوم بابامیدان -گچساران - بهبهان |
۱۹ |
۲۰ |
۱ |
۴۹ |
۴۰۷۰۲۷۴۹ |
بهسازی راه اصلی تویسركان - كنگاور |
۱۲ |
۱۶ |
۴ |
۵۰ |
۴۰۷۰۲۷۶۳ |
راه اصلی حد فاصل تقاطع شهرك صنعتی چهاربیشه - امام زاده جعفر (ع) |
۸۳ |
۸۶ |
۳ |
۵۱ |
۴۰۷۰۲۷۸۰ |
بهسازی محور رامهرمز - میداود - باغملك |
۱۸ |
۲۰ |
۲ |
۵۲ |
۴۰۷۰۲۷۹۲ |
اجرای راه اصلی محور داراب - ایج - استهبان |
۲۸ |
۳۰ |
۲ |
۵۳ |
۴۰۷۰۲۷۹۸ |
احداث باند دوم جهرم - لار - بندرعباس |
۱۸ |
۲۰ |
۲ |
۵۴ |
۴۰۷۰۲۸۰۰ |
چهار خطه كردن محور سه راهی سلطانیه - ابهر و ابهر - تاكستان |
۷ |
۹ |
۲ |
۵۵ |
۴۰۷۰۲۸۰۲ |
بهسازی محور اراک - فرمهین - خنجین - نهاوند - همدان |
۲۰ |
۲۲ |
۲ |
۵۶ |
۴۰۷۰۲۸۰۳ |
احداث باند دوم اردبیل - مشكین شهر - اهر |
۹ |
۱۱ |
۲ |
هدف و عملكرد ۹ ماهه احداث بزرگراه در سال ۱۳۹۴
ردیف |
شماره طرح |
عنوان طرح |
اهداف سال ۱۳۹۴ (كیلومتر) |
عملكرد ۹ ماهه سال ۱۳۹۴ (كیلومتر) |
۱ |
۴۰۷۰۲۰۱۷ |
باند دوم میاندوآب - كرمانشاه |
۳۸ |
۳۶ |
۲ |
۴۰۷۰۲۰۲۴ |
باغملك - هفتگل - نمره یك و ….. |
۱۵ |
۰ |
۳ |
۴۰۷۰۲۰۳۶ |
باند دوم اسد آباد - كنگاور - صحنه - بیستون و كرمانشاه و…… |
۵ |
۰ |
۴ |
۴۰۷۰۲۰۳۷ |
شهرضا-سورمق وصفاشهر-سعادت شهر |
۱۰ |
۶ |
۵ |
۴۰۷۰۲۰۳۸ |
باند دوم مرد آباد - اشتهارد … |
۲۲ |
۳۸ |
۶ |
۴۰۷۰۲۰۳۹ |
باند دوم رودهن - فیروزكوه - قائم شهر |
۱۰ |
۰ |
۷ |
۴۰۷۰۲۰۴۰ |
اتصال آزادراه كاشان - نطنز و اردستان - نایین - اردكان - .. . |
۱۳ |
۱۷ |
۸ |
۴۰۷۰۲۰۴۲ |
بزرگراه انزلی - رشت -لاهیجان - بابلسر- بابل - آمل -…. |
۲۷ |
۲۰ |
۹ |
۴۰۷۰۲۰۴۳ |
بزرگراه بهشهر - گرگان - آزادشهر - بجنور د - …. |
۳۲ |
۴۱ |
۱۰ |
۴۰۷۰۲۰۴۵ |
باند دوم داران - درود |
۸ |
۲ |
۱۲ |
۴۰۷۰۲۰۴۹ |
بستان آباد - تبریز - مرند - سه راهی ایواوغلی و …. |
۱۵ |
۱۱ |
۱۳ |
۴۰۷۰۲۰۵۰ |
باند دوم تربت حیدریه - باغچه- نیشابور |
۶ |
۸ |
۱۴ |
۴۰۷۰۲۰۵۱ |
باند دوم همدان - سنندج |
۱۳ |
۶ |
۱۵ |
۴۰۷۰۲۰۵۲ |
بهسازی اهواز - رامهرمز - بهبهان و ماهشهر - هندیجان |
۱۸ |
۲ |
۱۶ |
۴۰۷۰۲۰۵۳ |
سیرجان-بندرعباس-كشتی سازی شهرضا-سمیرم |
۸ |
۶ |
۱۷ |
۴۰۷۰۲۰۵۴ |
فیض آباد - بجستان و فردوس - دیهوك و گناباد و … |
۳۰ |
۲۶ |
۱۸ |
۴۰۷۰۲۰۷۷ |
احداث بزرگراه شیراز - فسا - داراب - كهگم |
۱۵ |
۰ |
۱۹ |
۴۰۷۰۲۰۸۳ |
برازجان-قائمیه-بابامیدان |
۲۲ |
۴ |
۲۰ |
۴۰۷۰۲۱۰۱ |
آبادان - ماهشهر - هندیجان |
۲۰ |
۲ |
۲۱ |
۴۰۷۰۲۲۳۶ |
شیراز-فیروزآباد-جم |
۸ |
۸ |
۲۲ |
۴۰۷۰۲۲۴۴ |
مطالعه و احداث بزرگراه تبریز - اسپیران - آقابابا - خاروانا ... |
۸ |
۰ |
۲۳ |
۴۰۷۰۲۶۰۸ |
احداث باند دوم بزرگراه فسا - استهبان - قطرویه - سیرجان |
۱۵ |
۲۰ |
۲۴ |
۴۰۷۰۲۶۱۰ |
بزرگراه تبریز - سهند |
۴ |
۰ |
۲۵ |
۴۰۷۰۲۶۹۷ |
مطالعه و احداث چهار خطه ملاثانی - مسجد سلیمان |
۵ |
۰ |
۲۶ |
۴۷۰۲۷۴۱ |
احداث باند دوم بزرگراه بابا میدان - گچساران - بهبهان |
۱۰ |
۳ |
۲۷ |
۴۰۷۰۲۷۴۹ |
بهسازی راه اصلی تویسركان - كنگاور |
۳ |
۴ |
۲۸ |
۴۰۷۰۲۷۹۸ |
احداث باند دوم جهرم - لار - بندرعباس |
۳ |
۵ |
۲۹ |
۴۰۷۰۲۸۰۳ |
احداث باند دوم اردبیل - مشكین شهر - اهر |
۴ |
۳ |
جمع بزرگراه |
۳۸۷ |
۲۷۰ |
هدف و عملكرد ۹ ماهه احداث راه اصلی و بهسازی در سال ۱۳۹۴
ردیف |
شماره طرح |
عنوان طرح |
اهداف سال ۱۳۹۴ (كیلومتر) |
عملكرد ۹ ماهه سال ۱۳۹۴ (كیلومتر) |
۱ |
۴۰۷۰۲۰۱۹ |
چابهار-نیكشهر-ایرانشهر |
۰ |
۳ |
۲ |
۴۰۷۰۲۰۲۰ |
دشت ارژن - كازرون ولار - كهورستان و …. |
۲۰ |
۶ |
۳ |
۴۰۷۰۲۰۲۱ |
زنجان - دانشگاه و تبریز - اهر و ….. |
۱۰ |
۰ |
۴ |
۴۰۷۰۲۰۲۲ |
هرسین - نورآبادو شازند - ازنا و ….. |
۸ |
۰ |
۵ |
۴۰۷۰۲۰۲۳ |
ساوه - سلفچگان وقم - گرمسار و …. |
۷ |
۷ |
۶ |
۴۰۷۰۲۰۲۵ |
صالح آباد - ایلام حمیل |
۱۷ |
۲۰ |
۷ |
۴۰۷۰۲۰۲۶ |
قوچان - امامقلی - باجگیران سبزوار -برداسكن …. |
۲۷ |
۳ |
۸ |
۴۰۷۰۲۰۲۷ |
مهاجران - توره و كمربندی اراك وخرم آباد - پل زال و… |
۱۷ |
۱۴ |
۹ |
۴۰۷۰۲۰۲۸ |
شهرضا-بهبهان و دشت روم-بابامیدان |
۲۲ |
۲ |
۱۰ |
۴۰۷۰۲۰۲۹ |
میانه - میاندو آب و فیروز آباد - آق كند …... |
۱۷ |
۲۳ |
۱۱ |
۴۰۷۰۲۰۳۰ |
همدان - رزن و همدان - ملایر و …. |
۱۸ |
۳ |
۱۲ |
۴۰۷۰۲۰۳۱ |
ساری - كیا سر - سمنان و دامغان - معلمان و …. |
۲۲ |
۵ |
۱۳ |
۴۰۷۰۲۰۳۲ |
یزد - طبس و تفت - ابركوه - سورمق |
۲۵ |
۰ |
۱۴ |
۴۰۷۰۲۰۳۳ |
آستارا - رضوانشهر و شفت - سراوان و …. |
۳۳ |
۲۸ |
۱۵ |
۴۰۷۰۲۰۴۷ |
بهسازی كرج -چالوس وری - ورامین و ….. |
۴ |
۰ |
۱۶ |
۴۰۷۰۲۰۴۸ |
زاهدان-خاش-ایران شهر |
۱۲ |
۸ |
۱۷ |
۴۰۷۰۲۰۶۰ |
راه اصلی وازك-بلده-گرمابدره |
۷ |
۰ |
۱۸ |
۴۰۷۰۲۰۷۴ |
راه اصلی كنارتخته - كازرون |
۱۳ |
۰ |
۱۹ |
۴۰۷۰۲۰۷۸ |
احداث راه اصلی سعادت شهر |
۱۵ |
۱۰ |
۲۰ |
۴۰۷۰۲۱۳۶ |
دالین-نورآباد |
۵ |
۰ |
۲۱ |
۴۰۷۰۲۱۳۷ |
احداث راه اصلی قزوین - الموت - تنکابن |
۰ |
۱۰ |
۲۲ |
۴۰۷۰۲۲۱۵ |
بهسازی راه مسجد سلیمان - بازفت |
۱۵ |
۵ |
۲۳ |
۴۰۷۰۲۲۱۸ |
بهسازی محور دامغان - گلوگاه |
۵ |
۰ |
۲۴ |
۴۰۷۰۲۲۳۴ |
لردگان - بروجرد - دهاقان |
۱۵ |
۸ |
۲۵ |
۴۰۷۰۲۶۴۱ |
احداث راه اصلی حمیل - كرمانشاه |
۱۲ |
۱۰ |
۲۶ |
۴۰۷۰۲۷۱۳ |
بهسازی محور ملاسرا - شفت - زنجان |
۱۳ |
۰ |
۲۷ |
۴۰۷۰۲۷۶۳ |
تكمیل راه اصلی حد فاصل تقاطع شهرك صنعتی... |
۸ |
۰ |
۲۸ |
۴۰۷۰۲۷۶۷ |
احداث راه پاشنه زاگرس(حسینیه - سردشت - لالی ... |
۸ |
۰ |
۲۹ |
۴۰۷۰۲۷۸۰ |
بهسازی محور رامهرمز - میداوود - باغملك |
۱۰ |
۰ |
۳۰ |
۴۰۷۰۲۷۹۲ |
اجرای راه اصلی محور داراب - ایج - استهبان |
۷ |
۴ |
۳۱ |
۴۰۷۰۲۷۹۹ |
احداث راه اصلی طبس - بشرویه |
۸ |
۰ |
۳۲ |
۴۰۷۰۲۸۰۲ |
بهسازی محور اراك - فرمهین - خنجین - نهاوند - همدان |
۱۳ |
۵ |
جمع راه اصلی و بهسازی |
۴۱۳ |
۱۸۲ |
اطلاعات کلی طرح بهسازی احداث باند دوم محور هراز
سال شروع |
طول طرح (در استان مازندران) |
طول بهرهبرداری شده |
قابل بهرهبرداری در سال ۱۳۹۴ |
طول تونلها |
سال اتمام طرح |
۱۳۸۹ |
۱۰۱ كیلومتر |
۲۷ كیلومتر |
۱۸ كیلومتر |
۱۶۵۰۰ متر |
۱۳۹۶ |
پیشرفت فیزیکی محور هراز (در استان مازندران) حد فاصل آمل تا امازاده هاشم : ۴۴% |
اهم اقدامات عمرانی و اجرایی
قطعه تكمیل محور هراز |
پیشرفت: ۳۴% |
پیمانكار: مؤسسه علی بن ابیطالب (ع)- قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) |
طول محور باقی مانده: ۴۹ |
||
عملیات باقیمانده |
اعتبار مورد نياز در سال ۹۴:۸۰۰ ميليارد ريال مطالبات :۳۷۰ ميليارد ريال
|
||||
قطعه پنجاب – كهرود |
پیشرفت: ۸۲% |
پیمانكار: شركت پاركت |
طول محور باقی مانده: ۸.۲ كیلومتر |
||
عملیات باقیمانده |
اعتبار مورد نياز در سال ۱۳۹۴: ۱۲۰ ميليارد ريال مطالبات : ۱۵ ميليارد ريال
|
||||
قطعه محدوده پل سیاه بیشه – پل بلده |
پیشرفت: ۸۰% |
پیمانكار: شركت سازه كار |
طول محور باقی مانده: ۳ كیلومتر |
||
عملیات باقیمانده |
اعتبار مورد نياز در سال ۱۳۹۴: ۱۸۰ ميليارد ريال مطالبات : ۴۰ ميليارد ريال
|
||||
قطعه محدوده پل پارك جنگلی – پیچ كلرد |
پیشرفت: ۵۱% |
پیمانكار: شركت ساری سازه |
طول محور: ۲.۵ كیلومتر |
||
عملیات باقیمانده |
اعتبار مورد نياز در سال ۱۳۹۴: ۸۰ ميليارد ريال مطالبات : ۰.۶ ميليارد ريال
|
||||
قطعه محدوده پارك جنگلی – پیچ كلرد |
پیشرفت: ۱۲% |
پیمانكار: شركت آورین دژ شمال |
طول محور: ۲ كیلومتر |
||
عملیات باقیمانده |
اعتبار مورد نياز در سال ۱۳۹۴: ۲۰ ميليارد ريال مطالبات : ۰.۴ ميليارد ريال
|
اطلاعات کلی طرح بهسازی احداث باند دوم رودهن-فیروزكوه-قائم شهر
سال شروع |
طول طرح |
طول بهرهبرداری شده |
قابل بهرهبرداری در سال۱۳۹۴ |
طول تونلها |
سال اتمام طرح |
۱۳۷۹ |
۱۸۷ كیلومتر |
۱۷۴ كیلومتر |
۹ كیلومتر |
۲۳۸۸ متر |
۱۳۹۴ |
پیشرفت فیزیکی حد فاصل گدوک تا قائمشهر: ۹۲% |
پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی ۱۳ كیلومتر باقیمانده: ۶۳% |
اهم اقدامات عمرانی و اجرایی
قطعه گدوك-پل سفید |
پیشرفت: ۹۷% |
پیمانكار: شركت سداد |
طول محور باقی مانده: ۰ |
|
عملیات باقیمانده |
اعتبار مورد نياز: ۴۷۲ ميليارد ريال ( با لحاظ برآورد پل دوم پل سفيد ) مطالبات : ۸۰ ميليارد ريال
|
|||
قطعه یك پل سفید- قائمشهر |
پیشرفت: ۷۱% |
پیمانكار: شركت اویول |
طول محور باقی مانده: ۸ كیلومتر |
|
عملیات باقیمانده |
اعتبار مورد نياز: ۹۵۸ميليارد ريال با لحاظ پيش بيني ۲۵ درصدقرارداد متمم و همچنين هزينه آزادسازي محدوده شهري مطالبات : ۹۰ ميليارد ريال
|
|||
قطعه ۲– الف پل سفید - قائمشهر |
پیشرفت: ۸۶% |
پیمانكار: شركت رامان |
طول محور باقی مانده: ۳ كیلومتر |
|
عملیات باقیمانده |
اعتبار مورد نياز: ۳۸۷ميليارد ريال مطالبات : ۲۰۰ميليارد ريال
|
|||
قطعه ۲- ب پل سفید - قائمشهر |
پیشرفت: ۸۶% |
پیمانكار: شركت زیگورات |
طول محور باقی مانده: ۲ كیلومتر |
|
عملیات باقیمانده |
اعتبار مورد نياز: ۱۸۳ ميليارد ريال مطالبات : ۳۰ميليارد ريال
|
عنوان طرح: احداث بزرگراه انزلی – رشت – لاهیجان – بابلسر – بابل – آمل – محمود آباد و ساری – بهشهر
سال شروع |
طول طرح |
طول بهرهبرداری شده (استان گیلان) |
قابل بهرهبرداری در سال ۱۳۹۴ |
طول تونلها |
سال اتمام طرح |
۱۳۶۱ |
۵۰۲(استان گیلان ۱۶۵ كیلومتر) |
۱۳۵ |
۹ |
|
۱۳۹۶ |
پیشرفت فیزیکی:۸۵% |
اهم اقدامات عمرانی و اجرایی
محور رشت – رامسر(۱۰۴) |
پیشرفت: ۹۰ |
پیمانكار: جنرال مكانیك- جاسك - سازه كار – گیل پوشش سفیدرود- چولاب – توسعه راه های ایران |
طول باقی مانده محور: ۱۴ |
|
عملیات باقیمانده |
اعتبار مورد نياز: ۱۲۲۵ ميليارد ريال مطالبات : ۴۱ ميليارد ريال
|
|||
محور انزلی – رشت(۶۱) |
پیشرفت: ۸۵ |
پیمانكار: چولاب - كوهسر |
طول باقی مانده محور: ۱۶ |
|
عملیات باقیمانده |
اعتبار مورد نياز:۳۶۰۰ ميليارد ريال مطالبات : ۸۹ ميليارد ريال
|
نظر شما