به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، بر اساس نتایج حاصل از «سامانه جامع سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی» در اردیبهشتماه سال جاری، فرودگاه مهرآباد با کسب شاخص ۷۷/۹ موفق شد در رتبه نخست میزان رضایتمندی مسافران در بین فرودگاههای کشور قرار گیرد.
در این ارزیابی که با هدف سنجش کیفیت خدمات ارائهشده به مسافران و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی انجام میشود، فرودگاههای اصفهان و تبریز به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند.
این شاخص براساس نظرسنجیهای میدانی و الکترونیکی از مسافران در حوزههای مختلفی از جمله فرآیند پذیرش، تحویل بار، نظافت محیط، اطلاعرسانی، برخورد کارکنان و سایر خدمات عمومی محاسبه شده است.
نتایج این ارزیابیها میتواند نقش مهمی در بهبود مستمر خدمات فرودگاهی و افزایش رضایتمندی مسافران ایفا کند.