شناسهٔ خبر: 197507 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فرودگاه مهرآباد در صدر جدول رضایتمندی مسافران قرار گرفت

فرودگاه مهرآباد فرودگاه مهرآباد با کسب شاخص ۷۷/۹ در صدر جدول رضایتمندی مسافران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، بر اساس نتایج حاصل از «سامانه جامع سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی» در اردیبهشت‌ماه سال جاری، فرودگاه مهرآباد با کسب شاخص ۷۷/۹ موفق شد در رتبه نخست میزان رضایتمندی مسافران در بین فرودگاه‌های کشور قرار گیرد.

در این ارزیابی که با هدف سنجش کیفیت خدمات ارائه‌شده به مسافران و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی انجام می‌شود، فرودگاه‌های اصفهان و تبریز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

این شاخص براساس نظرسنجی‌های میدانی و الکترونیکی از مسافران در حوزه‌های مختلفی از جمله فرآیند پذیرش، تحویل بار، نظافت محیط، اطلاع‌رسانی، برخورد کارکنان و سایر خدمات عمومی محاسبه شده است.

نتایج این ارزیابی‌ها می‌تواند نقش مهمی در بهبود مستمر خدمات فرودگاهی و افزایش رضایت‌مندی مسافران ایفا کند.