شناسهٔ خبر: 199 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

دهقان خبر داد:

ورود ایرباس 380 به فرودگاه امام در انتظار اعلام زمان شرکت هواپیمایی امارات

ایرباس 380 مدیر کل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: برای پذیرش ایرباس 380 به این فرودگاه منتظر اعلام شرکت هواپیمایی امارات هستیم.

مرتضی دهقان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره آخرین وضعیت پذیرش ایرباس 380 در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: در نشست مشترکی که با مسئولان شرکت هواپیمایی امارات داشتیم شرایط این فرودگاه برای پذیرش ایرباس 380 مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای پذیرش هواپیمایی ایرباس 380 زیرساخت های فرودگاهی باید فراهم باشد، گفت: این فرودگاه تا 90 درصد آمادگی پذیرش این هواپیما را دارد.

دهقان درباره زمان ورود این ایرباس 380 به فرودگاه امام خمینی گفت: این زمان باید از سوی شرکت هواپیمایی امارات اعلام شود و منتظر اعلام این شرکت هستیم.

هواپیمای ایرباس 380 بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان است که کاربرد آن در سفرهای بین‌المللی و مسافت‌های طولانی خواهد بود.

هفته گذشته جلسه آموزشی کنترلرهای مراقبت پرواز با محوریت شرایط عملیات هواپیمایی ایرباس 380 در ، در مرکز آموزش اداره مراقبت پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) با هدف ارتقای سطح دانش و مهارتهای فردی کارکنان ،جهت هماهنگی بهتر در ارائه خدمات بیشتر در محیطی ایمن برای انجام پروازی راحت برگزار شد.

در این جلسه مطالب تخصصی با موضوعات شرایط عملیات هواپیمای ایرباس 380 در فرودگاه بین المللی امام خمینی، فرهنگ ایمنی و مکالمات هوانوردی توسط اساتید مراقبت پرواز ارائه شد./

نظر شما