شناسهٔ خبر: 20054 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بیطرف:

جزئیات راهکارهای نهادینه‌سازی اخلاق حرفه‌ای مهندسی

حبیب الله بیطرف رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران، راهکارهای نهادینه سازی اخلاق حرفه‌ای مهندسان در صنعت ساختمان را در ۶ محور تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان تهران، حبیب الله بیطرف رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران راهکارهای نهادینه سازی اخلاق حرفه ای را در ۶ محور تبیین کرد.

بیطرف در تشریح نهادینه سازی اخلاق حرفه ای گفت:  مهندسان با خلاقیت خود می توانند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، پروژه ای را به پایان برسانند و این یعنی همان اخلاق حرفه ای مهندسی، وظیفه داریم با برقراری پل ارتباطی میان مردم و قشر پیشرو و اثرگذار مهندس، افتخار ۵ هزار ساله مهندسی ایران را به مهندسان بازگردانیم، پروژه هایی که مهندسین اجرا می کنند، جلوه ای از آفرینش همراه با هنرمندی است.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران ادامه داد: لزوم توجه به اولویت‌های اخلاق حرفه‌ای مهندسی، دوره هفتم هیات مدیره بر اساس قانون گرایی، اخلاق مداری، برنامه محوری و شایسته سالاری بنا نهاده شده است، اجرای دقیق قانون نظام مهندسی، ترویج اخلاق حرفه ای، انتظام بخشی به نظام توزیع کار، ارتقا و بهبود کیفیت ساخت و ساز، دفاع از حقوق شهروندان و اعتبار بخشی به به جایگاه و منزلت مهندسان، از اهم راهکارهای نهادینه شدن اخلاق حرفه ای در میان کارفرمایان، مجریان و مهندسان پروژه های ساخت و ساز  است.

 بر اساس اعلام سازمان نظام مهندسی استان تهران، مهدی حق بین به عنوان رئیس و یوسف باقری نیز به عنوان نائب رئیس شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی استان تهران انتخاب شدند. /

نظر شما