شناسهٔ خبر: 20116 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی، ایمنی و بهره برداری اداره كل حمل و نقل استان گلستان خبر داد:

تردد جاده‌ای روان در شریان‌های اصلی استان گلستان

جاده معاون فنی، ایمنی و بهره‌برداری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان گفت: وضعیت تردد و ترافیک جاده‌ای در محورهای استان گلستان بصورت عادی در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل حمل ونقل و پايانه های استان گلستان سید علی حسینی افزود: بر اساس گزارش دریافتی از ۱۶ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان جریان ترافیک در محورهای مواصلاتی استان روان است و مشکل خاصی مشاهده نمی‌شود.

معاون فنی، ایمنی و بهره برداری اداره كل حمل و نقل گلستان اظهار داشت: با توجه به بارش باران در یوم جاری و ادامه آن در روزهای آینده از رانندگان عزیز تقاضا داریم موارد ایمنی را رعایت نموده و از سرعت غیر مجاز پرهیز نمایند .

حسینی افزود: بر اساس اطلاعات دريافتي از سامانه های تردد شمار برخط در ۳۸ محور مواصلاتي استان؛ آمار كل تردد  در ايام طرح سفرهاي نوروزي از ۲۵/۱۲/ ۹۴تا پایان نهم فروردین ۹۵،۴  ميليون و ۲۵۶هزار و ۵۷۴ وسيله نقليه بوده است .

وي ادامه داد:  متوسط نرخ جريان تردد در سطح راههاي مواصلاتي استان معادل ۳۲۸ وسيله نقليه در ساعت می باشد، ضمن اينكه بيشترين نرخ اين جريان تردد  مربوط به محور گرگان– علي آباد كتول با تردد ۸۴۸وسيله در ساعت با مجموع ۲۸۴ هزار و ۷۹۴ تردد در ايام مذكور بوده است .

حسینی با اشاره به تعداد مجمع‌های خدماتی موجود در استان، ادامه داد: گلستان دارای ۱۲مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی است که این اداره کل در راستای اجرای طرح نوروزی نسبت به بازرسی از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی اقدام کرده که  مجتمع‌های مذکور  برای استقبال از مسافران نوروزی آمادگی لازم را دارند.

معاون ایمنی، فنی و بهره‌برداری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان با بیان اینکه مردم می‌توانند هرگونه نارضایتی را در این زمینه اعلام کنند، اظهار داشت: شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰ آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مسافران در ایام نوروز است.   

 حسینی در پایان گفت: از ابتداي اجراي طرح نظارت بر سفرهاي نوروزي از مورخ ۲۵/۱۲/۱۳۹۴ لغايت ۰۹/۰۱/۱۳۹۵، ۱۶۳ هزارو ۹۶۲ مسافر از طريق ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي استان گلستان طی ۱۳ هزار ۸۶۰ سفر  برون شهری جابجا شده اند، شایان ذکر است تعداد ۳هزار و ۶۰۰مسافر ايراني و خارجي از مرز اينچه برون تردد نموده اند

نظر شما