شناسهٔ خبر: 20391 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

آغاز تخفيف‌های بليت قطارهای رجا در سال ۹۵

تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی به مسافران نیشابور در هفته بزرگداشت عطار

قطار محدوده سوادکوه شركت حمل و نقل ريلی رجا به منظور تكريم و بزرگداشت عطار نيشابوری، تخفيف‌هایی را برای مسافرت به شهر نيشابور برای مسافران در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ مسافرانی كه در بازه زمانی ۲۱ لغایت ۲۷ فروردین ماه سال جاری قصد عزیمت به شهر نیشابور با قطارهای تهران- نیشابور و مشهد-نیشابور را داشته باشند از تخفیف ۱۵ درصدی برخوردار می‌شوند.

در بازه زمانی فوق علاوه بر مسافران عادی، گروه‌های معرفی شده از انجمن شعرا، تورهای گردشگری گروهی مراكز فروش در قطارهای تهران- نیشابور ، مشهد – نیشابور و واگن های صبا در مسیر تهران- مشهد با مقصد نیشابور می‌توانند برای برخورداری از تخفیف ۲۵ درصدی با شماره تلفن ۵۵۱۲۴۳۰۷ تماس حاصل كنند.

علاوه بر موارد یاد شده، شركت رجا به متقاضیان سفر با قطارهای این شركت در بازه زمانی ۱۶ لغایت ۳۱ فروردین ماه سال جاری، در قطارها و تاریخ‌های مختلف تخفیف از ۱۰ تا ۱۵ درصدی ارائه می‌كند.

هم‌وطنان گرامی برای برخورداری از این تخفیفات و كسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید بلیت می‌توانند علاوه بر سایت رجا به نشانی www.raja.ir ، با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن‌های ۱۵۳۹ (تهران) و ۵۵۱۲۲۴۱۷-۰۲۱ (شهرستان‌ها) تماس حاصل كنند.

نظر شما