شناسهٔ خبر: 20596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

ادامه روند عملیات بزرگراه کربلا در قطعات باقی مانده

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در آخرین بازدید خود در سال جدید از مسیر بزرگراه کربلا گفت: عملیات اجرایی این پروژه به عنوان یک سرمایه ملی بدون لحظه ای تعلل باید پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه،مهندس عبدالله بهادری در آخرین بازدید اخیر خود در سال جدید از مسیر بزرگراه کربلا ضمن تاکید بر این مهم که عملیات اجرایی این پروژه به عنوان یک سرمایه ملی بدون لحظه ای تعلل باید پیگیری شود گفت:در حال حاضر قطعات ۴و  ۵الف،۵ ب ،۶،قطعه ۷ و ابتدای قطعه ۸ با طول بالغ بر ۵۰ کیلومتر در حال اجراست ، و البته روند عملیات از سرعت قابل قبولی برخوردار است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: قطعه ۸  در انتهای کمربندی سرپل ذهاب  تا انتهای کمربندی شهر مرزی قصر شیرین کار مطالعاتی حودرا پشت سر گذاشته و اسناد مناقصه آن هم آماده ارائه است.

وی تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار در این پروژه،می توان تا پایان سال ۹۵ شاهد بهره برداری از قطعات مذکور باشیم.

مهندس بهادری در دیگر پروژه های با اهمیت استان در دومین نشست شورای فنی فروردین ماه جاری از محور اسلام آباد غرب –حمیل نام برد و افزود:اتمام این پروژه به عنوان یکی از شاهراه های عبور زائرین اربعین همیشه مورد توجه مسئولین بویژه مقام عالی وزارت است و بر این اساس جدیت بیش از پیش را مخصوصا از مدیران مربوطه این بخش خواستار شد.

این در حالی است که سکان دار ساختمان راه و شهرسازی استان در همین نشست در  احداث تقاطعات غیر مسطح این مسیر در ۵ نقطه به منظور بالا بردن ایمنی تردد و رفاه حال بومیان و همچنین تسهیل و ایمنی و ایجاد دسترسی در عبور و مرور مجتمع ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب در روستای تجر اکبر به عنوان یکی از تقاطعات  مذکور،دستور بررسی کارشناسی به منظور اقدام هر چه سریع تر را صادر کرد.

نظر شما