شناسهٔ خبر: 165051 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری همدان خبر داد؛

محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از برفروبی و بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار،۱ دستگاه برف خور،۱ دستگاه گریدر،۲ دستگاه لودر،۳ دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

آهکی بیان کرد: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است.

 وی تصریح کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله گیری و لکه گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در پایان گفت: محور گنجنامه - تویسرکان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راهها،مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می شود.