به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ناصر رضایی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و مجموعه تحت مسئولیت وی؛ ستاد جامع ارتباط مردمی (میز خدمت)، امروز، یکشنبه ۲۷ مهر، میزبان عبدالرضا گلپایگانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بود و در جریان این بازدید به تشریح فعالیتهای ارتباط مردمی پرداخت.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان در جریان این بازدید، ضمن ارایه توضیحاتی راجع به سامانه فواد (سامانه فوریتهای اداری) از دریافت گزارشات مردمی به شکل تلفنی، حضوری و آنلاین و پاسخگویی هم زمان این مرکز به سوالات مردمی سخن گفت.
رضایی از تاکید وزیر راه و شهرسازی برای تقویت فعالیت این ستاد خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از پاسخگویی شبانهروزی این ستاد به درخواستهای مردمی، گفت: پاسخگویی مستمر ستاد ارتباط مردمی(میز خدمت) سبب شفافیت، کاهش مشکلات و حل مسائل مردم است که نیاز است نقش این ستاد را تقویت کنیم.
گلپایگانی از مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان خواست تا در جلساتی مشترک تحلیل های خود را از موضوعات مسکن و شهرسازی به ویژه ویژه بافتهای ناکارآمد با معاونان وزیر در این حوزهها مطرح کند تا ضمن پاسخگویی مناسب به مراجعان برای حل مشکلات و مسائل بافتهای ناکارآمد چارهاندیشی شود.