شناسهٔ خبر: 2084 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

حناچی در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها:

پایش کیفیت زندگی مردم مهمترین نقش رسانه‌ها در حوزه شهرسازی است

پیروز حناچی معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است مهمترین نقش رسانه‌ها در حوزه شهرسازی تضمین کیفیت زندگی مردم و اطلاع‌رسانی درباره حقوق شهروندی است.

پیروز حناچی در بازدید عصر دوشنبه، ۱۹ آبان ماه از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: افراد بسیاری ترجیح می‌دهند فضا در حوزه‌ای مانند شهرسازی تاریک باشد. در این میان نقش رسانه‌ها در قبال اخبار و اتفاق‌های مربوط به شهرسازی مانند تاباندن نور در این تاریکی است و با اطلاع‌رسانی صحیح می‌توان بسیاری از مشکلات این حوزه را برطرف کرد. 

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: بزرگترین نقش رسانه‌ها در حوزه شهرسازی و معماری، تضمین کیفیت زندگی مردم است؛ رسانه‌هایی که می‌توانند از طریق اطلاع‌رسانی، مردم را با حقوق شهروندی خود آشنا کنند. رسانه‌ها باید اطلاع‌رسانی تخصصی و درست انجام دهند و آنچه را که به مصلحت مردم است، مطرح کنند. رسانه‌ها باید از حب و بغض سیاسی و حمایت از مدیران در دوره‌ای خاص و نگاه‌های بخشی دور بمانند و این مصلحت اندیشی را با تغییر دولت‌ها تغییر ندهند. 

معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی از کیفیت بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها که در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شده، ابراز رضایت کرد و یادآور شد: در فضای این نمایشگاه امکان ارتباط مستقیم و بدون واسطه با رسانه‌ها به وجود می‌آید./

برچسب‌ها:

نظر شما