شناسهٔ خبر: 21485 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با تشکیل ستاد برنامه و بودجه سازمان راهداری

اهداف، برنامه‌هاو اعتبارات بخش حمل‌ونقل جاده‌ای و راهداری استان‌ها مصوب می‌شود

سازمان راهداری ​جلسات ستاد برنامه و بودجه سال ۹۵ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به منظور تهيه و تنظيم اهداف، برنامه‌ها و تخصيص اعتبارات سال ۹۵ ، از ۱۱ ارديبهشت ماه سال جاری آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، محمد تیموری مدیركل دفتر برنامه و بودجه این سازمان با بیان این خبر اظهار کرد: این جلسات با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای واعضای هیات عامل این سازمان برگزار و از ۱۱ اردیبهشت آغاز و تا ۴ خردادماه ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان كرد:  در این جلسات ضمن بررس عملكرد استان‌ها در سال گذشته، بر اساس اولویت بخشی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، ارتقای ایمنی در حمل‌ونقل جاده‌ای و ملحوظ نمودن اتمام پروژه‌های نیمه تمام و پرداخت بدهی‌های مسجل، اعتبارات مورد نیاز به استان‌ها تخصیص پیدا می‌كند.

تیموری با بیان اینكه اطلاعات مربوط به پیش‌بینی اهداف، برنامه‌ها و اعتبارات مورد نیاز سال ۹۵ استان‌ها به صورت نسخه الكترونیكی و سیستمی به دفتر برنامه و بودجه ارائه می‌شود، افزود: پس از پایان مرحله بررسی بودجه واحدهای استانی، بررسی بودجه واحدهای ستادی در حوزه‌های مختلف حمل‌ونقل، برنامه‌ریزی، راهداری و مركز مدیریت راه‌ها و توسعه مدیریت و منابع سازمان در خردادماه سال جاری آغاز خواهد شد.

مدیركل دفتر برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تنظیم و توزیع اعتبارات را با توجه به منابع و پیش‌بینی‌ها گام مهمی در راستای استفاده حداكثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های كشور در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای و راهداری مورد تاكید قرار داد.

نظر شما