شناسهٔ خبر: 217590 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

بازدید نوروزی معاون ناوگان راه‌آهن از ایستگاه شهید رئیسی مشهد/تاکید بر ارتقای خدمات با محوریت ایمنی

بازدید عضو هیات‌مدیره و معاون ناوگان راه آهن، در اولین روز از سال جدید، از بخش‌های مختلف ایستگاه شهید رئیسی مشهد بازدید کرد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، محمدهادی ضیایی مهر، عضو هیات‌مدیره و معاون ناوگان راه آهن، در اولین روز از سال جدید، از بخش‌های مختلف ایستگاه شهید رئیسی مشهد بازدید کرد. 

وی در این دیدار نوروزی، با همکاران پرتلاش راه‌آهن خراسان، گفتگو و از تلاش‌های شبانه‌روزی آنان در خدمت‌رسانی به مسافران و زائران حرم مطهر رضوی قدردانی کرد.

ضیایی مهر با اشاره به تردد بیش از ۷۰ درصد قطارهای مسافری برون‌شهری شبکه ریلی در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس، بر ارتقای کمی و کیفی خدمات و نیز توجه ویژه به  مقوله ایمنی در تمامی فرایندهای عملیاتی و فنی سیر قطارها بویژه قطارهای مسافری تاکید کرد.

مصطفی نصیری ورگ‌ مدیر کل راه آهن خراسان نیز با ارائه آخرین وضعیت جابه‌جایی مسافر در ایستگاه راه‌آهن شهید رئیسی مشهد گفت: با تلاش جمعی کارکنان راه آهن خراسان  و پشتیبانی واحدهای ستادی ذیربط، خوشبختانه ارائه خدمات به مسافرین و زائرین معزز امام  هشتم ( ع ) به نحو مطلوب در حال انجام است و انشاالله این روند ادامه خواهد داشت.