شناسهٔ خبر: 21793 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اصلاح سه پیچ خطرناک در محورهای شهرستان بهار استان همدان

جاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار گفت: سه پیچ خطرناک در محورهای شهرستان بهار واقع در استان همدان اصلاح شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، مسعود رستمی گفت: ۳ مورد اصلاح پیچ‌های خطرناك در محور مهاجران و ۱ مورد اصلاح تقاطع‌ها در تقاطع مهاجران شیخی جان و همچنین ۲ مورد احداث دوربرگردان و پاركینگ در محور مهاجران و محور بیجار انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار افزود: از عملكرد این اداره در ماه گذشته می‌توان به رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته به میزان ۱۸۵ كیلومتر در محورهای کرمانشاه، محور سنندج، محور غار علیصدر، خلیل کرد ساربانلر، مهاجران، میرزاحصاری، طاهرلو، بهار-كوریجان و ۶ كیلومتر رگلاژ راه‌های شنی در محور جهادآباد اشاره کرد.

وی گفت: ریزش‌برداری به میزان ۳۲۰ متر مكعب در محور حیدره قاضی خان، حصار قره باغی، دوشان تپه در چند نوبت در این ماه انجام شده است.

رستمی عنوان كرد: در محور غار علیصدر، محور بهار کوریجان، محور کرمانشاه، حسن قشلاق، درزگیری در راه‌های آسفالته به مقدار ۵۳۰ متر طول صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در خصوص  ایمن‌سازی محورهای این شهرستان تهیه و نصب گاردریل و حفاظ پل‌ها به مقدار ۸۰ شاخه و نصب نیوجرسی به مقدار ۳۲ عدد انجام شده است.

رستمی در پایان سخنانش افزود: تسطیح و آزادسازی حریم راه به میزان ۱۹۰ كیلومتر درمحورهای کرمانشاه، محور سنندج، محور غار علیصدر، مهاجران، خلیل كرد و ... از دیگر اقدامات انجام شده در این ماه است.

نظر شما