شناسهٔ خبر: 22230 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان:

روابط عمومی مدون و برنامه‌ریزی شده از ابزارهای قوی مدیریت افکار

رضا معصومی رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: روابط عمومی به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، رضا معصومی با گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات بیان کرد: امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه دارد.

رئیس روابط عمومی اداره کل افزود: نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه آن در کشور با اجرایی شدن این توجهات می‌تواند گام‌های بلندی را در حرکت رو به رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی در کشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه، مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد.

وی یادآورشد: روابط عمومی‌های خوب، نظام‌مند و به تعبیری صحیح‌تر، علمی – اسلامی باید همانند آینه‌ای منعکس کننده درست و واقعی کارکردها باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش بسزایی در انتقال و انعکاس عملکرد سازمان‌ها و ادارات دارند تصریح کرد: روابط عمومی‌ها با انعکاس مسائل درون و برون سازمانی بازوی مدیریت آن مجموعه هستند.

معصومی در پایان گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند با انتقال مسائل و مشکلات، پیشنهادات، انتقادات و خواسته‌های کارکنان مجموعه به مدیریت و همچنین انتقال نظرات و انتظارات مدیریت به کارکنان ارتباط خوبی میان این دو ایجاد کرده و سازمان را در راستای دستیابی به اهداف، ایجاد انگیزه و بهبود عملکرد یاری کنند.

نظر شما