شناسهٔ خبر: 22319 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای روکش آسفالت در ۲۵۰ کیلومتر از جاده‌های آذربایجان‌غربی

داریوش نصر مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۲۵۰ کیلومتر از جاده‌های آذربایجان‌غربی روکش آسفالت باهدف ایمن‌سازی محورهای ارتباطی به عنوان اصلی‌ترین رویکرد اداره کل راه و شهرسازی استان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اجرای روکش آسفالت در ۲۵۰ کیلومتر از جاده‌های استان، حذف نقاط پرحادثه، بازسازی و ساماندهی علایم و تابلوهای ایمنی، اجرای عملیات خط‌کشی و نصب گاردریل از مهمترین برنامه اجرایی در راستای ایمن‌سازی محورهاست.

داریوش نصر همچنین از آسفالت ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در سال ۹۵ خبر داد و گفت: اتمام پروژه‌های راهسازی و راهداری بالای ۸۰ درصد پیشرفت اجرایی را با رویکرد بازدهی سرمایه‌ها در آینده نزدیک و فعال نگه داشتن پروژه‌ها دنبال می‌کنیم.

وی، فعالان بخش خصوصی در حوزه راه و شهرسازی را بازوان اصلی این اداره کل برخواند و گفت: ارتباطات موثر و تعامل سازنده و قانونی با پیمانکاران را هدف کاری قرار داده‌ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اهمیت کنترل و نظارت در مدیریت بهینه منابع تصریح کرد: مجموعه راه و شهرسازی استان با اعتقاد بر اصل حرکت روبه جلو تلاش می‌کند از تمامی فرصت‌های خدمت به مردم استفاده حداکثری داشته باشند.

نصر بر آراستگی اداری، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی کارساز تاکید کرد و ادامه داد: نقشه راه بالندگی اداره کل راه و شهرسازی استان را با چارچوب ویژه و بر اساس تلاش و همت همگانی ترسیم کرده‌ایم.

نظر شما