شناسهٔ خبر: 22472 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست سالانه مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها با وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

تقدیر از سه استان کشور برای سامانه مرکز تبادل اطلاعات مکانی(متا)

نشست در نشست سالانه مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها با وزیر راه و شهرسازی از مدیران کل سه استان یزد، قزوین و خراسان جنوبی به دلیل ثبت و به‌روز رسانی داده‌های مکانی در سامان متا و GIS قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در نشست مشترک مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها با عباس آخوندی از سه استان یزد، قزوین و خراسان جنوبی به دلیل تلاش‌های مجدانه در جهت ثبت و به‌روز رسانی داده‌های مکانی در سامانه مرکز تبادل اطلاعات مکانی (متا) و سامانه GIS با ارائه لوح تقدیر از سوی امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی قدرانی به عمل آمد.

بر این اساس استان یزد رتبه نخست، استان قزوین رتبه دوم و استان خراسان جنوبی رتبه سوم را در ثبت و بهره‌برداری از داده‌های مکانی کسب کردند که این لوح تقدیر به نقصان‌ محمدی مدیرکل راه ‌و شهرسازی استان یزد، حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین و مهدی جعفری مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی اهدا شد.

نشست سالانه مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها با وزیر راه و شهرسازی از صبح روز شنبه (۱ خرداد) در ساختمان این وزارتخانه با حضور برخی از معاونان وزیر آغاز شد که در این جلسه مدیران کل استان‌ها به ارائه مشکلات و پیشنهادهای خود پرداختند./

نظر شما