شناسهٔ خبر: 22636 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گزارشی از نصب علایم ایمنی و هشدار دهنده در محورهای شهرستان رزن استان همدان

نصب تابلو رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن استان همدان گفت: در اردیبهشت ماه امسال، حدود ۳۶ عدد تابلو اخطاری و ۲۲ عدد تابلو انتظامی در محورهای این شهرستان جهت ایمنی بیشتر نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، رمضانعلی علی اکبری عنوان کرد: همچنین در این ماه، ۱۸ مترمربع تابلو اطلاعاتی، ۲۴ عدد تابلو جان پناه و ۳۴ عدد تابلو مسیرنما در محورهای این شهرستان تعمیر و نصب شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن افزود: از دیگر اقدامات انجام شده در اردیبهشت ماه، تعمیر، نصب و جمع آوری ۲۶ شاخه گاردریل و تعویض ۲۴ عدد صفحه تابلو بوده و یک کیلومتر گاردریل و شش هزار عدد از علایم نیز شستشو شده است.

علی اکبری با بیان اینکه در این ماه، ۱۰ مورد بازدید از حریم انجام شده، عنوان کرد: یکی از فعالیت‌های این اداره، آزادسازی حریم جاده به میزان ۲۴ کیلومتر و پاکسازی جاده به میزان ۶۰ کیلومتر است.

وی در ادامه یادآورشد: در محورهای رزن- سراوک، دمق و گاوسوار –تخت- ملابداغ عملیات پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر به میزان ۳۰ کیلومتر و همچنین عملیات لکه‌گیری راه‌های آسفالته تا ۵ سانتی‌متر به میزان ۸۱۰ مترمربع انجام شده است.

علی اکبری در پایان گفت: انجام عملیات رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته به میزان ۳۰ کیلومتر و شانه‌سازی راه‌های آسفالته به میزان پنج کیلومتر از دیگر کارهای انجام گرفته در ماه گذشته است.

نظر شما