شناسهٔ خبر: 22805 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی گلستان:

ایمن‌سازی راه‌ها اولویت نخست وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۵

جلسه مدیركل راه و شهرسازی گلستان با بیان سیاست‌های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۵، ایمن‌سازی راه‌ها را در اولویت نخست این وزارتخانه بیان كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارك قدم در جلسه شورای اداری راه و شهرسازی گفت: رفع نقاط حادثه خیز، حفظ حریم راه‌ها و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در آنها از مواردی است كه در جهت ایمن سازی راه‌ها و نگهداری از راه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

 وی، توسعه خطوط ریلی را اولویت دیگر این وزارتخانه برشمرد و افزود: گسترش حمل و نقل ریلی جهت كاهش هزینه‌های حمل و نقل و مبادلات تجاری انجام می‌شود.

مبارك قدم بر تدوین استرا‍ژی و راهبرد برای دستیابی به این اهداف در سال جاری تاكید كرد و گفت: دوام و حیات هر مجموعه به منابع انسانی آن وابسته است و حفظ و كرامت آنان باید جزو اصول اساسی در تدوین این راهبرد باشد.

وی اظهاركرد: دسترسی به فرآیندهای الكترونیكی اداره كل بویژه سامانه ارتباط مردمی شهراه، موضوع دیگری است كه در سیاست‌های ابلاغی وزارتخانه بدان توجه ویژه شده است.

به گفته مبارك قدم، ارتباط مستمر بین مسوولان و كاركنان، بخشی دیگر از راهبردهای امسال وزارت راه و شهرسازی را تشكیل داده به طوری كه طبق بررسی‌های كارشناسی، توجه و تحسین مدیران تا ۶۵ درصد در كارآیی كاركنان تاثیرگذار است.

مدیركل راه و شهرسازی گلستان گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز كه جزو تاكیدات مقام معظم رهبری است، مدیریت‌های اداره كل باید به سمت تهیه و اجرای برش‌های استانی برنامه‌های وزارتخانه در این راستا باشند.

مبارك قدم در پایان، حساسیت بر حفاظت از اموال و ماشین آلات را بخش دیگری از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۵ اعلام كرد.

پیش از سخنان مدیركل راه و شهرسازی گلستان، مصوبات جلسات قبلی شورای اداری اداره كل بررسی شد و هریك از مدیریت‌ها و روسای ستادی و ادارات تابعه شهرستانی به بیان نتایج و پیگیری‌های انجام شده، پرداختند.

نظر شما