شناسهٔ خبر: 2292 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته بسیج در گردهمایی بسیجیان وزارت راه و شهرسازی؛

بسیجیان نمونه وزارت راه و شهرسازی تقدير شدند

همایش بسیجیان گردهمایی بسیجیان وزارت راه و شهرسازی به مناسبت هفته بسیج در سالن الغدیر برگزار و در آن از بسیجیان نمونه این وزارتخانه تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گردهمایی بسیجیان وزارت راه و شهرسازی امروز (سه آذر) با حضور سید سعید سیدعلایی معاون وزیر راه و شهرسازی، سرهنگ افشاری فرمانده نیروی مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی در سالن الغدیر ساختمان شهید کلانتری برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تبریک هفته بسیج به آزادگان و بسیجیان با یادآوری هدف قیام و شهادت امام حسین (ع) و اهمیت آن در جهان اسلام اظهار کرد: حرکت آن حضرت و اهل بیت (ع) در مسیر کربلا نوعی تقدیر الهی بود تا آن اتفاقی که خدای متعال تقدیر کرد، واقع شود. در واقع این حرکت در جهت نجات اسلام بود چون اکنون با خونی که امام حسین (ع) در روز کربلا نثار کردند و  روشنگری‌ها و بیاناتی که امام زین‌العابدین (ع) و حضرت زینب (س) داشتند، درخت تنومند اسلام برای همیشه تا قیامت استوار می‌ماند.

وی گفت: ان‌شاء‌الله این مسیر راستین اسلام، همواره برای همه آدمیان جهان خواهد بود و امیدواریم ما نیز بتوانیم پیرو راه راستین آن حضرت باشیم. اکنون حرکت نظام و حکومت جمهوری اسلامی نیز در همین مسیر قرار دارد. امام راحل عظیم‌الشان (ره) با یک دید بسیار بلند پس از حوادث و رخدادهای انقلاب شکوهمند اسلامی و زمانی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد، به منظور حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نهال نام بسیج را  کاشتند که اکنون با گذشت ۳۵ سال شاهد آن هستیم.

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: نهالی که امام بزرگوار با فکر و تدبیری کاشتند اکنون درخت تنومندی شده که نه تنها در نظام اسلامی، بلکه در جهان اسلام جایگاه خود را پیدا کرده و با کارهایی که انجام می‌دهد باعث پایداری انقلاب می‌شود.

تقدیر از بسیجیان نمونه وزارت راه و شهرسازی

پس از پایان سخنرانی سید سعید سید اعلایی، سرهنگ افشاری و جمعی از مسئولان بسیج بر روی سن سالن الغدیر رفته و با تقدیم لوح از بسیجیان نمونه وزارت راه و شهرسازی تقدیر کردند.

آقایان منوچهر بابایی از پایگاه شهید بهشتی، مسعود اصلاحی از پایگاه شهید احمدی، محمد مطلق از پایگاه شهید ولایت، مهدی برومند‌نیا از پایگاه شهید رجایی، حسین شاطرنیا از پایگاه شهید کلانتری و خانم‌ها فاطمه موسوی از پایگاه شرکت عمران شهرهای جدید، نجمه سمیعی از پایگاه شهید بهشتی، فاطمه غیدی از پایگاه شهید کلانتری، مریم صمدی از پایگاه شهید ولایت و جمیله زلفی از پایگاه شهید رجایی بسیجیان نمونه‌ای بودند که با اهدای لوح از آن‌ها تقدیر شد.

در این گردهمایی همچنین محمد صادق هاشمی گلپایگانی، استاد دانشگاه امام صادق (ع) نیز به سخنرانی پرداخت و بر ضرورت تحقیق درباره اهداف قیام امام حسین (ع) تاکید کرد./

نظر شما