شناسهٔ خبر: 2301 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

هاشم‌زهی:

مسکن مهر پرند در انتظار نصب اشتراکات آب و برق/ فروش اقساطی ۲۴ هزار واحد مسکن مهر پرند

مسکن مهر- پرند مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از فروش اقساطی ۲۴ هزار واحد مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: طرح‌هایی برای سرمایه‌گذاری در این شهر به ارزش سه هزار میلیارد تومان تهیه شده است.

باران هاشم‌زهی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت تاسیسات زیربنایی واحدهای مسکونی شهر جدید پرند اظهار کرد: تاکنون دو وزارتخانه نیرو و نفت ۶۰ درصد شبکه‌های اصلی و فرعی تاسیسات آب، برق، فاضلاب و گاز را تامین کردند.

وی با بیان این‌که تاکنون ۴۳ هزار واحد مسکونی شهر پرند افتتاح شد ادامه داد: بخش زیادی از این واحدها همچنان در انتظار نصب اشتراکات آب، برق و گاز هستند.

مدیر عامل شهر جدید پرند از فروش اقساطی ۲۴ هزار واحد مسکن مهر این شهر خبر داد و به آخرین وضعیت ساخت و افتتاح پروژه‌های روبنایی در این شهر اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش علاوه بر ۱۸ مدرسه‌ای که پیش از این در شهر پرند ساخت، اقدام به ساخت ۲۴ مدرسه دیگر هم کرده است. همچنین ۹ مسجد در این شهر به مرحله بهره‌برداری رسید و بیمارستان ۹۶ تختخوابه هم برای ساخت به بخش خصوصی واگذار شد.

به گفته هاشم‌زهی ساخت درمانگاه در سایت مسکن مهر، راه‌اندازی کلینیک خدمات درمانی، کلانتری و پلیس راهور در شهر جدید پرند در نظر گرفته شده که برخی این پروژه‌ها پیش از این افتتاح شده‌اند و برخی دیگر همچنان در حال تکمیل هستند. همچنین پایگاه بسیج شهر پرند روز چهارشنبه افتتاح می‌شود.

وی بر لزوم پرداخت آورده‌های مردمی برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر تاکید کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه‌های مسکن مهر پرند تا پایان سال ۹۴ به اتمام می‌رسد اما لازم است مردم آورده‌های خود را نیز بپردازند. برای همین منظور متقاضیان هم برای اطلاع از روند پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر بازدیدهایی به عمل آورده‌اند.

این مقام مسئول درباره ایجاد فرصت‎‌های سرمایه‌گذاری در پرند با بیان این‌که طرح‌هایی برای سرمایه‌گذاری در این شهر به ارزش سه هزار میلیارد تومان تهیه شد بیان کرد: بر اساس نظرات هیئت کارشناسی رسمی دادگستری، سرمایه‌گذاری و آورده‌های عمرانی مشخص شده و به تایید هیئت مدیره رسید. این طرح‌ها برای مجمع ارسال شده و منتظر تصمیمات نهایی هستیم./

نظر شما