شناسهٔ خبر: 23171 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره):

ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان خدمات مطلوبی به زائران ارائه دادند

پایانه اتوبوس بین شهری معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان با تمام توان خدمات مطلوب و ایمنی به زائران مرقد امام خمینی(ره) ارائه دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان، مصطفی پناهنده معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان با اشاره به عملکرد این اداره کل در برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان امسال نیز همچون سنوات گذشته با همکاری دستگاههای ذیربط اقدام به اعزام و جا به جائی زائرین با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در مراسم بیست و هفتمین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) کرده است.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان با همکاری صنوف و شرکتهای حمل و نقل مسافر سطح استان با تمام توان خدمات مطلوب و ایمن به زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) ارائه کرد.

وی تصریح کرد: همچنین اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان به منظور بزرگداشت این ایام اقدام به تهیه بروشور و توزیع آن در سطح ناوگان حمل و نقل عمومی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در پایانه بار، نصب بنر، ارسال پیامک و... کرده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: بیش از ۱۷۰ دستگاه اتوبوس حدود ۷ هزار زائر را در مراسم ارتحال امام به مرقد مطهر اعزام کردند که از این تعداد یک هزار و ۳۰۰ نفر از شهرستان همدان اعزام شدند.

پناهنده افزود: تمامی رانندگان حمل و نقل عمومی از آموزش‌های لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران برخوردار شده بودند که رضایت‌مندی زائران گواه بر این موضوع است.

وی گفت: این اداره کل تمام توان و ظرفیت بخش حمل‌ ونقل جاده‌ای در انتقال زائران به حرم مطهر امام خمینی (ره) به کار گرفت و مجموعه حمل‌ونقل در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال پیر جماران، بار دیگر ارادت خود را به آستان مقدس آن وجود نازنین نشان دادند.

وی ابراز داشت: کارشناسان اداره‌ کل حمل و نقل و پایانه‌های همدان به‌ منظور نظارت بر خدمات ارائه شده و تسهیل و روان‌سازی تردد کاروان‌ها در نواحی سطح استان هنگام اعزام کاروان‌ها به‌صورت میدانی حضور داشتند.

نظر شما